پیر ترین مدل زن جهان

پیرترین مدل زن جهان در سن 85 سالگی همچنان به کار خود مشغول است

دنیای مد و لباس از جمله زمینه هایی است که برای بسیاری از افراد جذابیت دارد . امروز شما را با پیر ترین مدل زن جهان که در این زمینه فعالیت می کند آشنا خواهیم کرد . در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید .
پیر ترین مدل زن جهان به نام کارمن دلورفیس حالا  85 سال سن دارد و هنوز هم در دنیای مد و لباس مشغول به کار است . فعالیتی که امتیاز و برگه برنده اش برخورداری از یک استایل مناسب و چهره ای با استاندارد های جذابیت است.

کارمن دلورفیس که یک بانوی آمریکایی است توانسته در مدت 60 سال ، حضور خود را در این عرصه نام خود را در کنار برند های مردانه و زنانه متعدد و معروفی ثبت نماید .این بانوی هنرمند تمام عمر خود را صرف طراحی لباس و آموزش به مدلینگ های تازه کار  در نیویورک مرکز مدلینگ جهان با بیشترین برند های مشهور مد و لباس ، کرده است .جالب است بدانید که سایت مد و لباس این مدل سالخورده جزو پر ببینده ترین سایت های مد و لباس اروپا است که وی آثار و طرح هایش را در آن به نمایش می گذارد.

پیر ترین مدل زن جهان با صد و هفتاد سانتیمتر قد و رنگ موی نقره ای که تناسب و جذابیت خاصی به چهره و چشمانش داده است ، همچنان مورد توجه برندهای معروف  لباس و جواهرات است.

اولین بار وی در سال ۱۹۴۶ میلادی که تنها 15 سال سن داشت  ،  توسط  پدر خوانده اش به یک مجله ی مد و فشن معرفی شد که این سرآغاز ورود کارمن به دنیای پر زرق و برق مد و فشن بود.جالبتر اینکه این مدل پیر به دلیل شباهت به شخصیت های کارتونی همچون سیندرلا ، سفید برفی و شنل قرمزی در این نقش ها نیز  حضور داشته که باعث شهرت بیشتر وی در دنیای مدلینگ شده است.به خاطر حضور و فعالیت  بیش از یک قرن در صنعت مدلینگ جهان ، دانشگاه هنر لندن،مدرک دکترای افتخاری خود را به این بانوی هنرمند اعطا نمود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*