بدن ایده آل

بدن ایده آل برای زنده ماندن در تصادفات چگونه باید باشد

بدن ایده آل برای زنده ماندن در تصادفات چگونه باید باشد ؟ این سوالی است که جو کالافیور مدیر  کمیسیون تصادفات ترافیک استرالیا برای پاسخ دادن به آن ، مردی به نام گراهام را طراحی کرده است . برای آشنایی بیشتر با گراهام در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

گراهام ممکن است کمی زشت و بسیار متفاوت با انسان های عادی بنظر برسد اما این مسئله اصلا اهمیتی ندارد . در حقیقت کمیسیون تصادفات ترافیک استرالیا  TAC این مدل را برای دانشجویان خودش آماده کرده تا به آنها منتقل کند سرعت بالا باعث تصادف خواهد شد و البته بعد از آن فقط باید به شکل گراهام باشید که آسیب نبینید .

طراحان گراهام به تمامی اعضای بدن او به شکلی تکامل بخشیده اند که از هر تصادفی و در هر سطحی جان سالم به در ببرد . یعنی بدن او را برای در امان ماندن از آسیب های تصادفات اصلاح کرده اند .

گراهام نتیجه تحقیقات روی تصادفات رانندگی فعالیت های انجام شده  توسط  یک گروه سه نفره متشکل از یک مجسمه ساز ، جراح و متخصص ایمنی جاده ها است و باید گفت که حقیقتا زیبا نیست اما جذابیت های علمی فراوانی دارد .

بدن ایده آل گراهام حتی اصلا گردن ندارد چرا که در تصادفات رانندگی در ضربات حتی بسیار کوچک گردن به راحتی می شکند . چهره ای تقریبا تخت و البته گوشتی باعث می شود که بینی و گوش ها امنیت کاملی داشته باشند . همچنین قفسه سینه ای که بصورت چند تکه طراحی شده تا در تصادفات مانند کیسه هوا عمل کند و فضای امنی را برای قلب ایجاد کند .

با هم در خانه عکس تصاویری از بدن ایده آل برای زنده ماندن در تصادفات را  تماشا می کنیم.

 

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*