تصاویری از اسکلت های عجیب و غریب

تصاویری از اسکلت‎های عجیب و غریب

در زیر زمین یک یتیم خانه در لندن در سال 2006  یک مکان مهر و موم شده پر از اسکلت های عجیب و غریب کشف شد و حالا مدت زمان زیادی نیست که تصاویر آن در رسانه های مختلف منتشر شده . برای مشاهده عکس ها و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

تصور کنید موجوداتی با ظاهر افسانه ای را موجوداتی با شکل و شمایل انسان که شاخ دارند یا اینکه بال و پر و شاید هم دندان های بسیار بزرگ و تیز قطعا تصور چنین موجوداتی آزار دهنده است و مانند کابوس های شبانه ترسناک خواهد بود .

حالا در رسانه های مختلف تصاویری از اسکلت چنین موجوداتی  منتشر شده و آن نشانگر  این است که این  موجودات در گذشته های دور وجود داشته اند .البته باید گفت هنوز کسی نمی تواند صحت این تصاویر از اسکلت موجودات عجیب و غریب را تایید کند . اما قبل از مشاهده این تصاویر ترسناک به شما هشدار می دهیم که اگر این نوع تصاویر با روحیه شما متناسب نیست از مشاهده آنها اجتناب کنید .

این مجموعه تصاویر با عنوان مریلین کریپتید در فضای مجازی منتشر شده و سرو صدای زیادی به پا کرده است .مریلین یک اشراف زاده بریتانیایی است که در قرن 17 میلادی می زیست او زندگی خود را صرف مطالعه و جستجو برای کشف موجودات عجیب غریب کرده بود و بعید نیست او  صاحب این مجموعه بوده باشد.

با هم در خانه عکس تصاویری از اسکلت های عجیب و غریب  را  تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*