صافکاری به شیوه خلاقانه

تصاویری از صافکاری ماشین به شیوه خلاقانه و هنری

تصاویری از صافکاری به شیوه خلاقانه و هنری . گاهی اوقات بهتر است  در مقابل مشکلات و مسائلی که برایمان پیش می آید دست به کارهای خلاقانه بزنیم . این همان کاری است که این مرد روسی هنگام تصادف انجام داده است . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

اکثر انسان های باهوش برای حل مشکلاتی که برایشان به وجود می آید از روش های خلاقانه استفاده می کنند . چیزی که در نهایت باعث خواهد شد حتی از آن مشکل سود هم ببرند .

این مرد روسی در حال شروع سفرش از  جمهوری آلتایی نزدیک قزاقستان و مغولستان بود که ناگهان یک کامیون با در جلویی ماشین او تصادف کرد . خوشبختانه در این تصادف کسی آسیب ندید فقط تعدادی خط و خش عمیق روی در ماشین این مرد جوان افتاد . طبق قوانین روسیه بیمه وظیفه داشت کل خسارت وارده به این ماشین را پرداخت کند .

اما مرد روسی در حال سفر بود و این امکان برایش میسر نبود که ماشین را به گاراژ برده و منتظر  تعویض در خودرویش توسط بیمه بماند . به همین دلیل تصمیم گرفت که یک راه حل خلاقانه و هنری را انتخاب کند .

او یک ماژیک سیاه رنگ دائمی خرید و شروع به نقاشی از یک منظره با نقشه کامل در محل های خش افتاده روی دَر خودرو کرد . البته راننده کامیون تمامی هزینه های تعویض در خودرو را به مرد روسی پرداخت کرد اما من پیشنهاد می کنم به ای اینکه این پول را صرف تعوضی و تعمیر در کند ماژیک های بیشتری خریده و بقیه خودرو خود را هم به همین ترتیب نقاشی کند!.

می توانید مشاهده کنید که این کار خلاقانه چقدر در این ماشین را نسبت به قبل زیباتر کرده است . همیشه بهتر است به جای به کارگیری تنها راه حل موجود از روش های خلاقانه استفاده کنید .

با هم در خانه عکس تصاویری از صافکاری به شیوه خلاقانه و هنری را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*