نقاشی روی برگ

تصاویری از نقاشی روی برگ درخت انجیر معابد

تصاویر نقاشی روی برگ درخت انجیر معابد که توسط هندی نروژی آقای ساندش رانگنیکار کشیده شده است را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این هنرمند جوان نقاشی روی برگ را از پدرش آموخته و دنبال می کند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

ساندش رانگنیکار اعتقاد دارد که می تواند هنر و زیبایی را در تمامی جنبه های زندگی ببنید. او در نقاشی با آب رنگ و رنگ روغن در سطح متوسط است ولی در نقاشی با مدادرنگی رو برگ ها فوق العاده حرفه ای است . ساندش رانگنیکار  نقاشی روی برگ را از پدرش به ارث برده و او را استاد خودش در این زمینه می داند .

برگ هایی که ساندش رانگنیکار روی آن نقاشی می کند برگ های درخت انجیر معابد است . این برگ ها بسیار خاص بوده و در هر جایی یافت نمی شوند . حتی باید گفت که درخت انجیر معابد یک روند غیر معمول برای رشد دارد .دانه این درخت از درون فضله پرندگان می آید و با سقوط روی برگ درختان دیگر جوانه زده به سمت زمین می روند و به مرور رشد می کند .

ساندش رانگنیکار روی برگ های تقریبا خشک شده درخت  نقاشی هایی با سوژه های مختلف کشیده است . از نقاشی مونالیزا گرفته تا خدای هندو گانش و حتی پرتره آمیتا باچان و مایکل جکسون هم در این تصاویر یافت می شوند.

فرآیند آماده سازی برگ و همچنین تکمیل هر نقاشی روی برگ ها بیش از 30 تا 45 روز زمان خواهد برد و باید صبر و شکیبایی زیادی برای به اتمام رساندن هر پروژه نقاشی روی برگ داشت .اگر با دقت به هر عکس نگاه کنید متوجه جزییات بسیار زیاد نقاشی ها خواهید شد . تمامی جزییات در این تصاویر رعایت شده اند.

او پروژه نقاشی عکس مونالیزا را یکی از سخت ترین و زیباترین آثار خودش می داند و رسم لبخند او را کار بسیار دشواری دانسته است .

با هم در خانه عکس تصاویری از نقاشی روی برگ درخت انجیر معابد  را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*