نمای شهر ها در قطره های آب

تصاویری از نمای شهر ها در قطره های آب

پانزده سال عکاسی برای تهیه تصاویری از نمای شهر ها در قطره های آب  توسط آقای  Dusan Stojancevic عکاس و فیلمبردار صربستانی تهیه شده است . او این عکس ها را در سبک ماکرو تهیه کرده و به این کار بسیار علاقه دارد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

آقای Dusan Stojancevic در مورد این تصاویر چنین توضیح می دهد : داستان تهیه این عکس ها از پانزده سال پیش آغاز شد . من در آن زمان یک عکس با چنین شکل و شمایلی از کنار پنجره اتاقم در بلگراد صربستان گرفتم ولی عکس و  این تکنیک عکاسی را برای خودم نگه داشتم آن را به کسی نشان ندادم . من قصد داشتم اولین نفری باشم که چنین عکس هایی را منتشر خواهد کرد . چه راهی بهتر از اینکه آنها را در نیویورک به دنیا نشان بدهم ؟

او همچنین اضافه کرد که بسیاری از این تصاویر در روی فیلم های عکاسی وجود دارند و تعداد از آنها هم با دوریین های دیجیتالی گرفته شده و فایل آنها موجود است . این عکس ها در سبک ماکرو هستند و هیچ ویرایش و یا به اصطلاحی فتوشاپی روی این تصاویر انجام نگرفته است . به همین دلیل برخی از جزئیات در عکس ها کمی تار شده اند .اما همه آنها کاملا هنرمندانه و قابل لمس هستند .

البته باید بگویم که این پانزده سال طول کشیدن این پروژه تا حدی به علت تنبلی خود من بوده است . اما حقیقتا من تمایل داشتم که این تصاویر از نمای شهر ها در قطره های آب را در کشور ها و مکان های جدید تهیه کنم . حتی حالا قصد دارم که اگر دوباره به این شهر ها سفر کردم دوباره چنین عکس هایی را از آنجا بگیرم و تصاویر قبلی را به روز کنم .

با هم در خانه عکس تصاویری از نمای شهر ها در قطره های آب را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*