هنر رسم با برگ

تصاویری از هنر رسم با برگ با بگراند طبیعت

تصاویری از هنر رسم با برگ و طبیعت که توسط یک هنرمند ژاپنی بنام Kanat Nurtazin تهیه شده است را در حالی برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که این تصاویر مربوط به پروژه صد روش رسم این هنرمند بوده که در نوع خودش این هنرمندی جذابیت زیادی را به دنبال داشته است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

این هنرمند از سه سال پیش کار بر روی پروژه صد روش رسم را آغاز کرده و حالا تصاویر یکی از جذاب ترین تجربیات خود را به اشتراک گذاشته است . برش برگ هنری است که Kanat Nurtazin آن را از طبیعت الگو گرفته است.

برای شروع ساخت چنین آثاری تنها به چند برگ و یک تیغ بسیار تیز احتیاج دارید سپس باید کمی خلاقیت خود را به کار گرفته و طرح های مورد نظر خود را روی آن پیاده سازی کنید . البته باید تجربیاتی هم در زمینه عکاسی برای انتخاب زاویه مناسب و منظره ای مرتبط داشته باشید .

Kanat Nurtazin در مورد این تصاویر از هنرمندی هایش  چنین توضیح می دهد :

هنر برش برگ یکی از روش های مورد علاقه من است . زندگی برگ بسیار زودگذر و کوتاه است  دقیقا چیزی شبیه به زندگی ما انسان ها . من با کمک این هنر توانسته ام زندگی دوباره ای به این برگ ها دهم . برای رسم هر طرحی روی هر برگی چندین ساعت زمان لازم است و حتی برای من هم پیش آمده که مجبور شده ام یک طرح را چندین بار رسم کنم .

ایده برش برگ خیلی جدید نیست و پیش از این در میان هنرمندان چینی ،  آلمانی و سوئیسی رواج داشته است . کار با برگ بسیار حساس و ظریف است چرا که با کوچکترین حرکت اشتباه دست ، تمامی زحمات شما از بین خواهد رفت .

در سری بعدی عکس هایی که از Kanat Nurtazin منتشر خواهیم کرد به سراغ متد های دیگر از لیست صد روش رسم این هنرمند خواهیم رفت.

با هم در خانه عکس تصاویری از هنر رسم با برگ و طبیعت را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*