ویلای دونالد ترامپ در کارائیب
تماشای ویلای دونالد ترامپ در کارائیب

تصاویری از ویلای دونالد ترامپ در کارائیب به ارزش 28 میلیون دلار

شاتو د پالمیه نام ویلای دونالد ترامپ در کارائیب است که اکنون این رئیس جمهور آمریکا قصد دارد آن را به فروش برساند. اگر شما از پس پرداخت قیمت و هزینه های آن بر می آیید با دقت بیشتری این مطلب را مطالعه کنید!. در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

ویلای دونالد ترامپ در کارائیب بیش از 28 میلیون دلار قیمت دارد. این عمارت بزرگ و شگفت انگیز که از سال 2013 تحت تملک ترامپ درآمده است دو هزار متر مربع زیر بنا داشته و 11 اتاق خواب مجلل نیز دارد.

جالب است بدانید دونالد ترامپ این ویلا را در سال 2013 به قیمت 20 میلیون دلار خریداری کرده است و اما اکنون پس از گذشت 4 سال قصد فروش آن را دارد آنهم با قیمی در حدود 28 میلیون دلار. البته آقای ترامپ این ویلای بزرگ را از ابتدا با هدف کرایه دادن خریداری کرده بود و قصد اقامت موقتی و یا دائم در آن را نداشت با این حال او در هر سال چیزی در میان صد هزار دلار تا یک میلیون دلار از آن کسب درآمد داشته است.

دونالد جان ترامپ کارآفرین، سیاستمدار، چهرهٔ تلویزیونی آمریکایی، و چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا است. ترامپ، متولد و بزرگ‌شدهٔ بخش کویینز نیویورک است.

باهم در خانه عکس تصاویری از ویلای دونالد ترامپ در کارائیب به ارزش 28 میلیون دلار را تماشا خواهیم کرد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*