خرید اینترنتی

تصاویری از کلاهبرداری ها در خرید اینترنتی

تصاویری از کلاهبرداری ها در خرید اینترنتی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این کلاهبرداری ها شاید باعث بی اعتمادی مردم نسبت به خرید اینترنتی شود اما حقیقتی است که باید گفته شود . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

خرید بصورت اینترنتی یا همان آنلاین بسیار لذت بخش است چرا که شما می توانید بدون هیچ زحمتی محصول مورد نظر خود را پیدا کرده ، بسادگی آن را سفارش دهید و بدون اینکه از خانه تکان بخورید آن را تحویل بگیرید. اما مسئله اصلی در اینجا اعتماد است تعدادی از فروشگاه های آنلاین در سراسر جهان بنا را به دروغ نهاده اند و قصد دارند سر همه ی مشتریان را کلاه بگذارند و از آنها دزدی کنند .البته ناگفته نماند که بسیاری از این فروشگاه ها هم بصورت صحیح کار کرده و با مشتریان کاملا رو راست هستند .

تصاویر کاملا گویای همه چیز هستند مثلا در تصویر اول شخص  یک ماگ طرح دار خریداری کرد که در تبلیغش دیده بود طرح روی ماگ از شب به روز تغییر می کند . اما وقتی این ماگ را سفارش داد دید که عکس روی تبلیغ فروش ماگ را به عنوان طرح اصلی روی آن چاپ کرده اند .

خب اتفاقی که برای این گونه فروشگاه های اینترنتی رخ می دهد بی اعتمادی مشتریان و در نهایت شکست است . این فروشگاه ها شاید در ابتدا بتوانند به سودی برسند اما قطعا آینده ای برای آنها تصور نمی شود .

در بسیاری از این تصاویر نارضابتی مردم بیشتر از ابعاد کالا است . مثلا در تصویر دوم میبینیم که  فرد یک قالی بسیار زیبا را سفارش داده که تصور میکرده حداقل بخشی از خانه اش را می پوشاند اما قالی در حقیقت به اندازه کف دستش هم نیست .

اگر می خواهید که مانند این افراد بعد از یک خرید اینترنتی لذت بخش احساس تاسف نکنید ما به شما توصیه می کنیم که قبل از خرید از فروشگاه آن را کاملا بررسی کنید . مشتری های سابق فروشگاه را بیابید و میزان رضایت آنها را بسنجید .

با هم در خانه عکس تصاویری از کلاهبرداری ها در خرید اینترنتی را مشاهده می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*