تصاویری از گربه ای که پنهانی می رقصد

آلگرو نام گربه ای است که این روز ها به علت عکس هایی که بطور پنهانی از او گرفته شده در بسیاری از رسانه ها معروف شده . در این عکس ها آلگرو در حال انجام دادن حرکاتی است که بیشتر از بالرین های حرفه ای بر می آید تا یک گربه خانگی برای مشاهده عکس ها و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

آیا تاکنون به این فکر کرده اید زمانی که در خانه نیستید حیوان خانگی شما در حال انجام دادن چه کاری است؟احتمالا شما هم مانند من تصور می کنید که او یا یک جایی روی مبلمان لم داده یا اینکه از پنجره در حال نگاه کردن به پرندگان یا یک چنین چیزی است .

امروز در خانه عکس قصد داریم به یک افشا گری در مورد گربه های خانگی دست بزنیم .گربه های خانگی زمانی که انسان ها را در کنارشان نمی بینند بسیار فعال تر خواهند شد.یا شاید هم  مثل آلگرو کمی بیشتر از فعال می شوند و شروع به انجام حرکات موزون می کنند.

خب قطعا باور این مسئله برای شما هم کمی سخت است اما با دیدن این عکس ها متوجه خواهید شد که از گربه ها هم هیچ چیز بعید نیست.

لطفا با دقت بیشتری به آلگرو نگاه کنید . اعتماد به نفس بالا در صورت و حرکاتش پیداست طوری ژست گرفته که بنظر می آید سوپرمن است.

با هم در خانه عکس تصاویری از آلگرو گربه ای که پنهانی می رقصد را  تماشا می کنیم.

درباره

یک دیدگاه

  1. خیلی عالی بود.لایک داره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*