نوزاد آواتار

تصاویری شگفت انگیز و یا ترسناک از نوزاد آواتار

تصاویری شگفت انگیز و یا ترسناک از نوزاد آواتار این روزها در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن هستند . حقیقتا من هنوز تصمیم نگرفته ام که باید از این آواتار ها ترسید و یا اینکه جذابیت آنها را تحسین کرد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

به تازگی ویدئویی جذاب از سه نوزاد آواتار که به طرز خارق العاده ای طبیعی ساخته شدند روی یوتیوب منتشر شد که تنها پس از مدت کوتاهی بیش از 2.4 میلیون نفر آن را تماشا کردند . این ویدئو برای اولین بار تحت عنوان Artshub توسط شرکت عروسک سازی Babyclon وارد شبکه های اجتماعی شد و پس از آن به سرعت در حال پخش شدن است .

شرکت Babyclon در اسپانیا بوده و همیشه به علت ساخت عروسک های هایپررئالیسم معروف بوده است . آنها این عروسک ها را با قیمت 2000 دلار حدودا چیزی معادل هفت میلیون تومان عرضه کرده اند  البته به دلیل قیمت یسیار بالای آن تنها تعداد محدودی از آن تولید شده .

آواتار  یک فیلم علمی-تخیلی سه‌بعدی است این فیلم در سال 2009 به نمایش درآمد.آواتار در حقیقت پرفروش‌ ترین فیلم تاریخ سینمای جهان است که طرفداران زیادی هم دارد . این فیلم بیش از 30 جایزه مختلف از بزرگترین جشنواره های جهان نیز کسب کرده و از دید منتقدان هم جز بهترین فیلم های ساخته شده است .

آواتار نوزاد ساخته شده توسط این شرکت اسپانیایی از روی شخصیت ناوی ها که موجوداتی فضایی و شبیه به انسان هستند الگو برداری شده است . جالب است بدانید که ناوی ها به اسطوره‌شناسی پاندورا که نخسین زن بشر از دید یونانی ها محسوب می شود باز می گردد.

اگر شما نیز علاقه دارید دبگر عروسک های ساخته شده توسط شرکت Babyclon را مشاهده کنید سری به صفحه اینستاگرام این شرکت در آدرس arts.hub@ بزنید.

با هم در خانه عکس تصاویری شگفت انگیز و یا ترسناک از نوزاد آواتار را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*