تصاویر خارق العاده از زیبای های آسمان شب در فنلاند

شب های زیبای آسمان فنلاند به روایت تصویر، توسط هنرمند چیره دستی در مدت دو سال تهیه شده است. مکان عکاسی شاید جزو سردترین نقاط فنلاند باشد چرا که دمای آن شب ها به منفی 30 درجه می رسد. اما در آسمانش ستاره های پرنور و زیبایی وجود دارد که واقعا حیرت انگیز است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

دنیای پهناور ما سرشار از زیباییست حتی در شب نیز زیباست آسمانش جلوه دیگری دارد آنقدر زیبا که هر ساله هزاران نفر تنها برای تماشای این شکوه به نقاط مختلف جهان سفر می کنند تا تماشاگر نورافشانی ستاره ها در سکوت شب باشند . در روزگاری که مردم در میان نور های مصنوعی شبانگاهی زمین قادر به دیدن زیبایی های آسمان شب نیستند ، و به دلیل آلودگی نوری نمی توانند کهکشان راه شیری را مشاهده کنند عکاسان وظیفه سنگینی بر عهده دارند ، و باید تلاش کنند تا بهترین تصاویر را از این جشن شبانه به ثبت رسانند و تقدیم دیدگان آنان کنند. در زیر می توانید برخی از این تصاویر را که از شب های زیبا و بی نظیر شهر کرکونومیِ فنلاند گرفته شده است ببینید.

در شب آفتاب پرتوهای پر فروغش را یک به یک بر می چیند؛ یکی را از میان دشتی پر از شقایق ،یکی را از دل دریایی ژرف، و یکی را از لابه لای شاخ وبرگ درختان؛ در این هنگام سکوت و تاریکی،آسمان را در بر می گیرد، و ماه بر پهنه ی بیکران آسمان ، مهتابی تر از همیشه، ظلمت مطلق را می شکند. چه زیباست این ضیافت شبانه در کنار وزش نسیم ملایم، نگین ماه همراه با ستارگان چشمک زن، زینت بخش این آسمانند. و ستارگان جلوه ای دیگر از نظام زیبای آسمان شب هستند.

با هم در خانه عکس تصاویر دیدنی از شب های زیبای آسمان فنلاند را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*