نقاشی با نمک

تصاویر خارق العاده از نقاشی با نمک

تصاویر خارق العاده از نقاشی با نمک که توسط آقای دینو تومیک هنرمند جوان ایتالیایی کشیده شده را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.  نقاشی های او همگی دارای یک نظم خاصی است و بیینده را محو خود می کند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

دینو تومیک که بسیار جوان بوده و یک معلم هنر است در یک حرکت خلاقانه نقاشی با نمک را آغاز کرده است . او در مورد این تصاویر از نقاشی هایش چنین توضیح می دهد : آزمایش تکنینک های جدید هنری و به اشتراک گذاشتن آن باعث خواهد شد که دانش شما در هنر بالاتر برود .هر چه که دانش شما در هنر بالاتر رود در احساس نیز پیشرفت خواهید کرد و به آن مسلط می شوید .

او اضافه کرد که نمک در حقیقت  تنها یکی از سنگ هایی است که می توان با آن نقاشی کرد اما تا به حال کسی با آنها  چنین کاری نکرده . هر پروژه نقاشی با نمک برای من سفر به دنیای ناشناخته ها است و این نه تنها برای من جدید و هیجان انگیز است بلکه برای تمام کسانی که هنر من را می بینند هم همینطور است .

اکثر نقاشی های این هنرمند در ابعاد بسیار بزرگی هستند و به دلیل رنگ سفید  نمک او باید در صفحاتی که پس زمینه سیاه دارند نقاشی خود را بکشد . برخی از نقاشی های او دارای نظم و  پیچیدگی ظاهری خاصی هستند . او در این باره چنین توضیح می دهد : پیچیدگی نقاشی های من فقط برای بیننده است و چون من با تسلط کامل روی هنر نقاشی با نمک را آغاز کرده ام پیچیدگی برایم مفهومی ندارد .

دینو تومیک برای خلق این آثار از یک ظرف پلاستیکی نمک که یک روزنه کوچک دارد استفاده کرده و نمک را با دقت و مهات خاصی روی صفحه نقاشی اش می ریزد سپس در هر جایی که لازم است با استفاده از قلم سفید رنگ خودش نمک ها را مرتب می کند .

با هم در خانه عکس تصاویر خارق العاده از نقاشی با نمک را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*