تصاویر هیجان انگیز از ماجراجویی در ارتفاع

چرنبرو یک عکاس ، تهیه کننده و کارگردان در کشور چین است . او در شانگهای زندگی می کند و عاشق هیجان و ماجراجوییست . چرنبرو این تصاویر هیجان انگیز از ماجراجویی در ارتفاع را تهیه کرده . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

چرنبرو در مورد این تصاویر از ماجراجویی اش این چنین توضیح می دهد : من تصور می کنم هر انسان به ماجراجویی نیازمند است و این مسئله یک نیاز ساده برای اوست چیزی شبیه به خوردن و خوابیدن. ما باید به مکان های ناشناخته برویم و محدودیت های خود را امتحان کنیم . این کار برای من خیلی ساده است .

مهم نیست که این ساختمان چقدر بلند است و یکی از بلند ترین سازه های ساخته شده در شانگهای محسوب می شود مهم این است که این کار یک ماجراجویی بزرگ است و بسیار زیبا و جذاب .

نشستن روی نوک این برج بلند برای من خیلی  هیجان انگیز  بود  و یکی از دلایلی که من چنین کاری کردم دقیقا همین هیجان بود . اینجا باید بگویم که برای من  ماجراجویی به این شکل یکی از ارزان ترین راه ها برای دریافت آدرنالین است .

در شهر بزرگی مثل شانگهای پیدا کردن یک فضای مناسب برای ریلکس کردن و دریافت انرژی از آرامش کار بسیار دشواری است و من این مکان را در این ماجراجویی ام پیدا کردم .

روی آن ساختمان در آن ارتفاع حقیقتا ذهن من باز شد و حالا قصد داریم شانگهای را از زاویه ای که هیچ وقت ندیده اید به شما نشان دهم . این ایده ای بود که مدت زیادی در ذهن من وجود داشت و حالا تصمیم گرفتم که آن را عملی کنم . آنها برای تهیه این تصاویر از ماجراجویی در ارتفاع یک هلی شات استفاده کرده اند .

با هم در خانه عکس تصاویر هیجان انگیز از ماجراجویی در ارتفاع را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*