جانواران غول پیکر
جانواران غول پیکر

جانواران غول پیکری که تا حالا ندیده اید !

بله همه‌ی ما می‌دانیم که فیل، شتر، کرگدن، اسب آبی و زرافه جزو حیوانات غول پیکر بر روی کره‌ی زمین محسوب می‌شوند و داخل آب اقیانوس‌ها هم گونه‌هایی نظیر نهنگ‌های قاتل، وال‌های آبی و کوسه‌های سفید، هیبتی عظیم الجثه دارند و تقریبا در راس هرم غذایی اکوسیستم خود قرار گرفته‌اند. با خانه عکس همراه شوید.

اما در مطلبی که امروز برایتان در خانه عکس در نظر گرفته‌ایم، منظورمان از حیوانات غول پیکر ، حیوانات شناخته شده با اندازه‌های بزرگ نیستند. بلکه در این پست به سراغ حیواناتی خواهیم رفت که دیگر همسانان آنها دارای اندازه‌های معمولی و عموما کوچکی هستند و شما با دیدن آنها در طبیعت تعجب نخواهید کرد؛ اما این گونه‌های مورد نظر ما به طرز عجیبی تا اندازه‌های زیادی رشد کرده‌اند و به نوادر طبیعت تبدیل شده‌اند.

این حیوانات غول پیکر به دلایلی نظیر جفت گیری والدین آنها با حیواناتی از نژادهای دیگر، قرار گرفتن در معرض پدیده‌های شیمیایی، تغذیه‌ی خارج از قاعده و البته دلایل ناشناخته‌ی دیگری به‌طور غیر قابل باوری رشد کرده‌اند و به اندازه‌هایی رسیده‌اند که آن اندازه‌ها با تصوراتی که ما در ذهنمان از آن حیوان و از آن گونه‌ی طبیعی داریم، هم‌خوانی ندارد و همین باعث می‌شود که به صحت آن تصاویر شک کنیم!

البته این اطمینان را به شما عزیزان خانه عکس می‌دهیم که تمام تصاویر داخل این مطلب از حیوانات غول پیکر واقعی جمع‌آوری شده‌اند و وجود و اندازه‌ی آنها از طریق منابع خبری معتبر و خبرگزاری‌های محلی آن کشور تایید شده است؛ بنابراین می‌توانید از ابعاد و ارقامی که برای تصاویر این حیوانات عجیب و خارق العاده درج شده است، مطمئن باشید و تمرکزتان را تنها بر روی تعجب و حیرت زده شدن از اندازه‌های غیر عادی آنها بگذارید!

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*