دسر کیک ژاپنی

جدیدترین دسر کیک ژاپنی ها، آن هم از نوع آبکی

جدیدترین دسر کیک ژاپنی ها، آن هم از نوع آبکی توجه خیلی ها را به خود جلب کرده و بسیاری دوست دارند بدانند این دسر چه طعم و مزه ای دارد.این  دسر کیک ژاپنی آب است که بسیار شفاف بوده و همانند یک قطره  آب بزرگ درون ظرفی که در آن سرو می شود، خود نمائی می کند. برای مشاهده تصاویر توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه باشید.

دسر کیک ژاپنی احتمالا خیلی باید عجیب و غریب بنظر برسد . برای خیلی از ما شنیدن کلمه کیک آب جای تعجب دارد چه برسد به اینکه بخواهیم در واقعیتطعم آن را بچشیم. ولی قناد ژاپنی با استفاده از آب، شکر و پودر آگار ژاپنی کیک شگفت انگیزی را درست کرده است. این مواد در کنار هم، کیک های شفاف و عجیبی را تشکیل می دهند که آب اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آن هاست.

این کیک پس از آماده شدن همانند یک قطره باران یا یک قطره آب بزرگ درون بشقاب به نظر می رسد. اولین بار که این قناد ماهر این کیک را پخت آنچنان مورد توجه قرار نگرفت و بسیاری شور و ذوقی برای خرید آن نشان ندادند اما قرارگیری تصاویر این کیک در دنیای مجازی بوسیله شبکه های اجتماعی کافی بود تا همگان را به شگفت آورد.

تهیه دسر کیک ژاپنی پس از آن صورت گرفت که بی اشتیاقی مشتریان یاماناشی، او را از پختن این کیک دلسرد کرده بود در همین راستا یک کاربر شبکه اجتماعی توئیتر با نام میتیریوکا عکسی از این کیک آب به شکل گربه ای خوابیده را در اکانت خود به اشتراک گذاشت. دیده شدن این عکس توسط هزاران نفر موجب توجه بیش از حد مردم در گوشه و کنار دنیا شده و شگفتی ساز گردید. کیک آبکی تاکنون 23 هزار لایک خورده و 19 هزار بار ریتوئیت شده است.

با هم در خانه عکس تصاویری جدیدترین دسر کیک ژاپنی ها  را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*