حلقه هوشمند

حلقه هوشمندی برای احساس ضربان قلب معشوق!

حلقه هوشمند جدیدی که با آن می توانید ضربان قلب معشوق خود را احساس کنید.این روز ها ارتباطات مجازی کاری کرده اند که زوج ها همیشه راهی برای با خبر بودن از حال هم داشته باشند . این حلقه هوشمند این ارتباط را واقعی تر کرده است . برا مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

ایمیل ، اس ام اس ، چت های آنلاین و حتی برقراری تماس های تصویری حقیقتا ارتباط را بسیار راحت تر کرده اند . باید گفت که تمامی این ها روش های ارتباطی مجازی هستند .

اما اخیرا حلقه های هوشمند جدیدی تولید که شده که زوج ها با استفاده از آن می توانند در هر مکانی که هستند ضربان قلب طرف مقابل خود را احساس کنند . نام این حلقه هوشمند HB rings بوده و  آنها از صفحات لمسی ساخته شده اند . البته ناگفته نماند که مقدار زیادی از طلا هم در آن به کار رفته که ارزش مادی آن را بسیار بالا خواهد برد . لایه کناری HB rings هم از فولاد ضد زنگ به رنگ رز گلد است .

بعد از خرید این حلقه ها ابتدا با فناوری بلوتوث یک برنامه ریزی روی آنها انجام خواهد گرفت تا هر کدام از حلقه ها یک دیگر را بشناسند و صاحبانشان مشخص شود .

قابلیت دیگر HB rings در این است که اگر یکی از کسانی که حلقه را در دست دارد روی آن را لمس کند در طرف دیگر هم حلقه از خود عکس العمل نشان خواهد داد .

ایده به کار رفته برای ساخت این حلقه بسیار جذاب است چرا که دنیای مجازی و واقعی را با هم ترکیب می کند . HB rings برای زوج هایی که در اکثر مواقع از یکدیگر دور هستند بسیار مناسب خواهد بود . البته چه بهتر که در نمونه های بعدی امکانات بیشتری هم به آن اضافه شود .

با هم در خانه عکس تصاویر از حلقه هوشمند HB rings را  تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*