انتخاب حیوانات، بهترین سوژه شکار لنز دوربین عکاسان

انتخاب حیوانات، حشرات و پرندگان به عنوان سوژه ، یکی از سخت ترین انواع عکاسی است زیرا حیوانات تقریباً هیچوقت آن کاری را که شما می خواهید انجام نمی دهند.برای عکاسی از حیوانات باید بسیار صبور باشید. با خانه عکس همراه شوید.

حیوانات یا برای مدت طولانی حرکت نمی کنند تا در موقعیتی که ما می خواهیم از آنها عکس بگیریم و یا آنقدر حرکت می کنند که نمی توانید از آنها یک عکس واضح بگیرید.حتی بعضی از عکاسان حرفه ای بر روی رفتار حیوانات مطالعاتی انجام می دهند تا بتوانند حرکت های آنها را پیش بینی کنند.

پرندگان معمولاً در یک مسیر مشخص پرواز می کنند بنابراین اگر آنها را در جایی دیدید می توانید بار دیگر در همان حوالی منتظر آنها باشید.اکثر حیوانات اجازه نمی دهند خیلی به آنها نزدیک شوید. بنابراین برای عکاسی از حیوانات یک لنز بلند با قدرت زوم بالا بسیار اهمیت دارد.

همیشه برای عکاسی از حیوانات از لباسی استفاده کنید که همرنگ محیط باشد و چیزهای براق مانند ساعت را بهتر است در جیب خود قرار دهید یا می توانید از شنل های استتار استفاده کنید.

مواردی که گفته شد تنها بخشی از مشکلاتی است که یک عکاس حیوانات با آن روبرو خواهد شد.با این مقدمه به سراغ تصاویری می رویم که در لحظاتی ناب تهیه شده اند.تصاویری که نشانه سرعت ، دقت و صبر عکاسانشان است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*