پله های دکور شده با جلد کتاب

راه پله هایی شبیه قفسه ی کتابخانه !

پله های دکور شده با جلد کتابهای متفاوت شاید تعجب شما را نیز بر انگیزد. اما باید بگوییم که این ایده است که با خلاقیت یک هنرمند گمنام عملی شده است. برای دیدن این پله های متفاوت با ما همراه باشید.

پیپا برانهم و همسرش به خانه جدیدشان برای همیشه نقل مکان کردند.پیپا می خواست خانه اش را مطابق نظر و سلیقه شخصی اش دکوراسیون کند.برای این کار نیز از راه پله ها شروع کرد. او برای افزایش ایمنی راه پله برای بچه هایش تصمیم گرفت آنرا فرش کند.هزینه این کار برای او 200 یورو بود.

اما با دیدن عکس های از از یک پنیترست و الهام گرفتن از آن ایده متفاوتی به ذهنش آمد.او تصمیم گرفت راه پله خانه اش را با تصاویر جلد کتاب های مورد علاقه اش دکور کند.

او لیستی از کتاب های مورد علاقه اش تهیه کرد و از جلد اولین نسخه ایی که مطالعه کرده بود کپی گرفت. سپس به عملی کردن ایدهاش شروع کرد.

در نهایت می توان طرح نهایی او زیاد تعریفی و شگفت انگیز نشد.اما ایمنی مناسبی را برای رفت و امد کودکانش مهیا نمود. و همچنین مبلغ 180 یورو با فرش کردن تفاوت داشت و صرفه جویی شد که البته قطعا این هنرنمایی برای خودش لذت بخش بوده و این مهم ترین قسمت ماجراست!

تصاویری از راه پله و طرح خلاقانه و دیدنی او را در خانه عکس تماشا می کنیم.

درباره

یک دیدگاه

  1. این کلیپ رو حتما ببینین
    ویدائو

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*