Kodak Unveils

رونمایی از گوشی هوشمند مخصوص عکاسان با نام Kodak Unveils

رونمایی از Kodak Unveils  گوشی هوشمند مخصوص عکاسان روز گذشته در شرکت کداک انجام شد . این گشوی هوشمند جدید از طراحی ظاهری گرفته تا مشخصات فنی تماما مناسب برای عکاسان و علاقمندان به عکاسی است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

گوشی هوشمند Kodak Unveils محصول مشترکی از دو شرکت کداک و  Bullitt Group است . این گوشی هوشمند دارای ظاهری شبیه به یک دوربین دیجیتال است . کیفیت دوربین اصلی گوشی Kodak Unveils بیست و یک مگاپیکسل بوده و دارای دیافراگم F2.0 است . دوربین جلو این گوشی هم دارای کیفیت 13 مگاپیکسلی با  دیافراگم F2.0 بوده که چندان در میان گوشی های هوشمند رایج نیست !

دوربین اصلی مجهز به فناوری فوکوس سریع می باشد و دوربین جلو هم دارای سیستم تشخیص فاز و فوکوس خودکار PDAF بوده که برای عکاسان بسیار جذاب خواهد یود.

همانطور که از مشخصات دوربین گوشی Kodak Unveils بر می آید . قسمت دوربین این گوشی کاملا بصورت سفارشی ساخته شده . همچنین باید بدانید که عکس برداری در صفحه لمسی این گوشی بصورت مستقیم و مبنی بر درک سیستم است ویژگی که از آن توضیحات بیشتری ارائه نشده .

در نرم افزار دوربین این گوشی هوشمند جدید تمامی حالت های عکس برداری مانند  نور از پشت (HDR) ، منظره، پرتره، ماکرو، ورزشی، عکاسی در  شب و پانوراما وجود دارد و طبق گفته سازندگان این گوشی در حالت اتوماتیک یما می توانید بهترین و حرفه ای ترین عکس ها را با دوربین این گوشی تهیه کنید .البته در حالت دستی نیز به امکانات پیشرفته تری مانند  نوردهی، ISO، فوکوس ، تعادل رنگ سفید و حتی سرعت شاتر نیز دسترسی دارید .

پردازنده این گوشی هوشمند HELIO X20 ساخته شده توسط شرکت مدیاتک  بوده و سیستم عامل دستگاه نیز اندروید مارشمالو است . همانطور که مشاهده تمامی مشخصات فنی این گوشی مربوط به دوبین آن است . قیمت Kodak Unveils در اروپا 449 یورو اعلام شده و قرار است از سال آینده به بازار های سراسر جهان عرضه شود .

با هم در خانه عکس تصاویری از گوشی Kodak Unveils  گوشی هوشمند مخصوص عکاسان را تماشا می کنیم.

منبع : kodak

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*