سفرهای سگ سرطانی
سفرهای سگ سرطانی

سفر های یک سگ سرطانی را در خانه عکس تماشا کنید !

سفر های سگ سرطانی که با صاحبش شروع شده است این روزها برای کاربران شبکه های اجتماعی دیگر موجودی آشناست. به عبارتی دیگر شاید شما نیز در شبکه های اجتماعی احتمالا به یک سگ قهوه ایی ماجراجو برخورد کرده اید که بعد از فهمیدن بیماری اش همرا با صاحبش به سفر پرداخت.در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

سفر های سگ سرطانی در حالی مورد توجه قرار گرفت که در می سال 2015 یک سگ زیبای شکلاتی به نام “بلا” مبتلا به سرطان مغز استخوان تشخیص داده شد . در این میان به صاحب او رابرت کوگلر  گفته شد:

که طبق تشخیص پزشک یا باید جفت پاهای سگ را قطع کرد و یا به زندگی او پایان داد چرا که درد بسیاری را به خاطر بیماری اش متحمل خواهد شد.

رابرت کوگلر صاحب مهربان او تصمیم به جراحی و قطع پاهای او گرفت.طبق تشخیص پزشکان سگ نهایتا 3 الی 6 ماه فرصت زندگی داشت.برای همین رابرت تصمیم گرفت ماه های پایانی که دوستش زنده است را به بهترین نحو سپری کنند.

پس به ماجراجویی شگفت انگیزی پرداختند…

کوگلر و بلا به سفر به  مکان های زیادی چون شیکاگو ، نشویل غربی ، ساوانا و … بار سفر را بساتند و عزم شدند این در حالی است که مهلت 6 ماهه آن ها به پایان رسید و اکنون 14 ماه از تاریخ پیش بینی شده می گذرد و این دو یار صمیمی همچنان در حال سفر و در کنار یکدیگر خوش حال هستند و رابرت می گوید حال سگش – بلا – در حال بهبودی شگفت انگیزی است و شاید دیگر نیازی به قطع پای او نباشد.

با هم در خانه عکس تصاویری از رابرت و سگ او – بلا – را در سفرهای هیجان انگیزشان تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*