طراحی‌های خارق العاده و عجیب معمار خلاق اسپانیایی ؟

طراحی‌های خارق العاده و عجیب معمار خلاق اسپانیایی در حالی این روزها مود توجه کاربران شبکه های اجتماعی و طراحان حوزه معماری قرار گرفته است که وی هفت سال مشغول به تصویرسازی معماری سه بعدی (۳D architectural illustrator) بوده در این راه نیز موفقیت‌های زیادی کسب کرده است، ولی حالا از نحوه‌ی کار کردن خود خسته شده و به خیال پردازی های تماشایی در طراحی ساختمان‌ها پرداخته است. پیشنهاد می‌کنم طراحی‌های خلاقانه‌ی این معمار را در ادامه از دست ندهید. با خانه عکس همراه باشید.

طراحی‌های خارق العاده و عجیب Víctor Enrich همین معمار اسپانیایی است که به بخش کوچکی از کارهای وی در بالا پرداختیم. به قدری طراحی‌های وی مورد توجه عموم و پرطرفدار شده بود که در بارسلونا شهرت زیادی پیدا کرده بود و منبع درآمدزایی خوبی برای خود دست و پا کرده بود. ویکتور در سال ۲۰۰۶ پس از دوسال تفکر، به این نتیجه رسید که از شیوه‌ی کار کردن خود خسته شده و دیگر انگیزه‌ای برای انجام این کار ندارد.

او درحالی شغلش را کنار گذاشت که هیچ برنامه‌ای برای ادامه راه خود نداشت. با پولی که از کار قبلی خود پس انداز کرده بود دست به طراحی جدیدی زد که در آن به جای درخواست مشتری، خیال‌پردازی ها و تفکرات خود را محور کارهای خود قرار می‌داد و هر طرح را به گونه‌ای که به دل او می‌نشست می‌زد. او درواقع راه حل را خروج از محدودیت‌های تعیین شده‌ی شهری که در طراحی‌های روزمره‌ی خود مجبور به رعایت آن‌ها بود یافت و به طراحی آزادانه‌ی سه بعدی پرداخت.

نتیجه‌ی پروژه‌ی ویکتور که با عنوان ” پرتره‌های شهری ” نام گذاری شده، با تصویربرداری از ساختمان‌ها و اعمال تغییراتی کامپیوتری در آن‌ها تکمیل شده است. دیر زیر، شاهد نتیجه‌ی این پروژه‌ی ۱۰ ساله باشید :

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*