خوراکی های برش خورده
خوراکی های برش خورده

عکس هایی جالب از خوراکی های برش خورده !

عکس های جالب از خوراکی های برش خورده توسط  یک عکاس نیویورکی بنام beth galton و انتشار آن در شبکه های اجتماعی این روزها مورد توجه خاص کاربران قرار گرفته است. توضیح بیشتر این که این عکاس همراه با سبک غذایی charlotte omens ،عکس هایی شگفت انگیز از ظروف برش خورده غذاهای متنوع مانند رشته ها ،کورن داگ ،بستنی و حتی فنجان قهوه و … ثبت و در شبکه های اجتماعی به نمایش می گذارد. طوری که وی از ترکیب ها و افکت ها دیجیتالی در عکس های خود خودداری می کند و به جای آن از شوک های فریز کردن بهره می برد. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

عکس های جالب از خوراکی های برش خورده و ایده تهیه این سری از عکس ها بر اساس نصف کردن گاومیش برای مشتری ها الهام گرفته شده است. بت گالتون می گوید که عکاسان صنف ما معمولا از سطح غذا ها و تکه های غذا ها عکس می گیرند و به ندرت پیش آمده که از برش غذاها در یک ظرف عکاسی شود.

بت و شارلوت در این خصوص می گوید:

که برای من و شاید برای بعضی از افراد کشف و جست و جو در قسمت های داخلی غذا های متنوعی که همه روزه مصرف می کنیم می تواند برای همه جالب و هیجان انگیز باشد بخصوص این که بشود از آن هم عکس تهیه کرد.

گالتون  در خصوص تهیه عکس هایش توضیح بیشتر داده و گفته : بسیاری از مواد مانند بستنی ها و دونات ها بدون هیچ گونه  دستکاری  و به صورت مستقیم عکس برداری و به نمایش گذاشته شده است. و بعضی از غذا ها که به صورت مایع هستند مانند سوپ ها ،کنسرو ها و قطعه های غذا در نودل با استفاده از ژلاتین آنها را تثبیت کردیم.

البته فراموش نشود که تکنولوژی بکار رفته در این عکس ها دارای سطح بالایی ست و به مونتاژ کردن عکس هایی با جزییات دقیق عناصر عکس و کیفیفت عالی منجر می شود.

بت گالتون – این عکاس خلاق  – فارغ التحصیل دانشگاه هیرام در رشته استودیو هنر  است و وی با دقت هر چه تمامتر به جزییات مدل های خود توجه می کند و ترکیب احساسات قوی او به او اجازه می دهد که لیست قابل توجهی از مشتریان چونHellmann’s , Swanson Broth , Campbell’s Soup , Wendy’s , Kraft Foods , Stouffers , Nabisco, St. Ives and Amala skincare را به دست آورد.

کارهای بت گالتون در بسیاری از کتاب های آشپزی و کار های دوره ایی به نمایش در آمده است که نمونه هایی از آن را در خانه عکس تماشا خواهیم کرد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*