خانه عکس

تصاویری دیدنی از فیلم‌های سینما، قبل و بعد از جلوه‌های ویژه !

تصاویری دیدنی از فیلم‌های سینما، قبل و بعد از جلوه‌های ویژه نشان دهنده این است که جلوه‌های ویژه امروزه نقش مهمی در سینمای مدرن جهان دارد و بخصوص در ژانر فانتزی و علمی – تخیلی، تلاشی که متخصصان جلوه‌های ویژه داخل نرم افزارهای کامپیوتری انجام می‌دهند از تلاش بازیگران جلوی صحنه بیشتر است! با خانه عکس همراه شوید. جلوه‌های ویژه

شما می‌دانید که در خیلی از فیلم‌ها و سریال‌ها از تکنیک جلوه‌های ویژه استفاده می‌شود اما شاید ندانید دقیقا کدام بخش‌های صحنه‌ای که ‌می‌بینید، واقعی و کدام بخش‌ها مربوط به جلوه‌های ویژه هستند.

بله شما می‌دانید که اژدهایی که کالیسی در حال نوازش آن است، واقعی نیست و جاروی هری پاتر هم پرواز نمی‌کند، اما آیا می‌دانستید که راکون داخل فیلم محافظان کهکشان یک انسان است؟ ببری که در قایق همراه Pi است چطور؟ آیا می‌دانستید این ببر واقعی است و یک ببر دست آموز است؟ شاید هم واقعی نیست؟ ما هم مثل شما نمی‌دانیم و تنها حدس میزنیم، پس بهتر است تصاویر زیر را مشاهده کنیم تا حقیقت پشت جادوی هشتم را متوجه شویم: جادوی جلوه‌های ویژه!

در این تصاویر، ۱۹ صحنه‌ی مهم و خاطره انگیز از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب تاریخ انتخاب شده اند و شما با دیدن آنها به این نکته پی خواهید برد که با استفاده از تکنیک‌های جلوه‌های ویژه، واقعا می‌توان جادو کرد و هرچیزی را به وجود آورد. پس وقت را از دست ندهید و این اسلایدهای پر رمز و راز را تماشا کنید.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*