لوکس ترین خانه های جهان
لوکس ترین خانه های جهان که قابل خریداری هستند

لوکس ترین خانه های جهان که هم اکنون قابل خریداری هستند

همانطور که می دانید مسکن یکی از اساسی ترین نیازهای هر انسان بشمار می آید اما برخی دوست دارند در لوکس ترین خانه های جهان زندگی کنند . در این مطلب لیستی از لوکس ترین خانه های جهان که هم اکنون قابل خریداری هستند را ارائه خواهیم کرد . در ادامه با خانه عکس همراه شوید .

لوکس ترین خانه های جهان که در این مطلب برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم هم اکنون خالی از سکنه بوده و امکان خریداری آن برای کسانی که تمایل و توان پرداخت هزینه های آن را دارند میسر است .

باهاما : شما می توانید این عمارت زیبای کارائیب را با قیمت ۲۹ میلیون دلار (۱۰۹ میلیارد تومان) خریداری کنید. خانه چهار خوابه مذکور در منطقه «لیفورد کِی» قرار گرفته و ساحل اختصاصی ۱۰۸ متری و خانه ای خصوصی برای میهمان ها در آن دیده می شود.

لوکس ترین خانه های جهان

برزیل : سائو پائولو یکی از گرانترین شهر های جهان به شمار می رود. بنابراین تعجبی ندارد که خرید یک ساختمان ۴ اتاق خوابه برای شما ۲۰٫۸ میلیون دلار (۷۸ میلیارد تومان) هزینه داشته باشد. شما با خرید این عمارت ۱۸۶۹ متر فضا از جمله اتاق ناهارخوری و کتابخانه ای بزرگ را در اختیار خواهید داشت.

لوکس ترین خانه های جهان

روسیه : این خانه بیرون از شهر مسکو قرار دارد و ۸۰ میلیون دلار (۳۰۰ میلیارد تومان) قیمت گذاری شده است. نمای داخلی شاهانه آن نظر هر کسی را به خود جلب می کند. ورودی مدور، استخر داخلی و جاده اختصاصی از دیگر ویژگی های آن به شمار می رود.

لوکس ترین خانه های جهان

استرالیا : این عمارت ۷۵ میلیون دلاری (۲۸۱ میلیارد تومان) کیلومترها خارج از شهر سیدنی قرار گرفته و چهار نسل از یک خانواده مالک آن بوده اند. خانه یاد شده دارای هفت عدد اتاق خواب است و برای خودش ساحل اختصاصی دارد.

شیلی : مناظری که این خانه ۵ اتاق خوابه پیش روی چشمان شما قرار می دهد، در نوع خود بی نظیر است. این عمارت در میان پارک پومالین قرار گرفته و ۱۰٫۵ میلیون دلار (۴۰ میلیارد تومان) قیمت دارد.

لوکس ترین خانه های جهان

بریتانیا : این عمارت در که منطقه نایتسبریج لندن واقع شده، مکانی است که توسط هتل ماندارین اداره می شود. در طبقه پنجم آن خانه ای ۵ خوابه که توسط برادران کَندی طراحی گشته به چشم می خورد. شما برای خرید این منزل باید ۶۸ میلیون دلار (۲۵۵ میلیارد تومان) بپردازید.

لوکس ترین خانه های جهان

آلمان : این عمارت ۲۰ اتاق خوابه و رویایی در شهر مونیخ آلمان، دارای سالن ماساژ و مرکز ورزشی است و قیمت آن ۲۱٫۴ میلیون دلار (۸۰ میلیارد تومان) اعلام شده است.

لوکس ترین خانه های جهان

ژاپن : شما برای خرید این خانه ۴ اتاق خوابه در توکیو باید ۹ میلیون دلار (۳۴ میلیارد تومان) هزینه کنید. دورن این بنای مدرن حیاطی داخلی وجود دارد که از نور طبیعی خورشید بهره می برد.

لوکس ترین خانه های جهان

نروژ : این عمارت لوکس سه طبقه مناظری دیدنی را در جزیره نسویا پیش روی چشمان شما قرار می دهد. طراحی اتاق ها بر عهده ورساچه بوده است. یک پارکینگ خصوصی نیز در این خانه ۶٫۷ میلیون دلاری (۲۵ میلیارد تومان) دیده می شود.

لوکس ترین خانه های جهان

باربادوس : این عمارت عظیم ۲۰ اتاق خوابه، بیش از ۱۲۵ میلیون دلار (۴۶۹ میلیارد تومان) قیمت دارد. شما می توانید در پارکینگ خانه ۱۸ عدد خودرو را جای دهید. سالن ماساژ، باشگاه سلامتی و کافی شاپ نیز در آن به چشم می خورد.

لوکس ترین خانه های جهان

کاستاریکا : این عمارت سه بخشی جنگلی متعلق به مل گیبسون بازیگر سرشناس سینماست. شما می توانید آن را در تپه های بالای اقیانوس آرام پیدا کنید. قیمت این خانه ۲۹٫۷ میلیون دلار (۱۱۱ میلیارد تومان) اعلام شده است.

لوکس ترین خانه های جهان

کانادا : این خانه ۴۸ میلیون دلاری (۱۸۰ میلیارد تومان) یکی از بزرگترین عمارت های نزدیک به آب به شمار می رود. فضای ۹۳۰ متر مربعی، مناظر زیبای اقیانوس و سروهای قد کشیده زیبا، مکانی رویایی را پدید آورده اند.

لوکس ترین خانه های جهان

اسپانیا : شما در نگاه نخست مجذوب این خانه ۸۵ میلیون دلاری (۳۱۹ میلیارد تومانی) خواهید شد. در این عمارت ۱۰ عدد اتاق خواب، ۱۷ حمام، سینمای خصوصی، اتاق پزشکی و استخری همراه با یک آبشار مصنوعی دیده می شود.

لوکس ترین خانه های جهان

چین : خانه ۵۸ میلیون دلاری (۲۱۸ میلیارد تومان) و سه طبقه در شهر پکن، دارای ۶ اتاق خواب و سه سالن نشیمن است.

لوکس ترین خانه های جهان

آندورا : این عمارت ۶ اتاق خوابه که در کوه های کشور آندورا قرار گرفته، در حال حاضر ۲۹٫۹ میلیون دلار (۱۱۲ میلیارد تومان) قیمت دارد. در اطراف خانه نیز ساختمان های متعددی مانند محل نگهداری اسب وجود دارد. فاصله عمارت با پیست های اسکی نیز چندان زیاد نیست.

لوکس ترین خانه های جهان

آفریقای جنوبی : موقیعت حرف نخست را در زیبایی این خانه ۱۰ میلیون دلاری (۳۸ میلیارد تومان) می زند. شما می توانید صحنه های زیبای طبیعی را در «کِیپ غربی» شاهد باشید.

لوکس ترین خانه های جهان

فرانسه : اگر شما به دنبال خانه ای کاملا متفاوت می گردید، این عمارت انتخاب مناسبی خواهد بود. در نظر داشته باشید که قیمت خانه بسیار سرسام آور بوده و در حدود ۳۹۰ میلیون دلار (۱۴۶۳ میلیارد تومان) برآورد می شود. خانه حبابی که در شهر کن واقع شده، یکی از خاص ترین بناهای جهان به شمار می رود.

لوکس ترین خانه های جهان

سوییس : این عمارت قرن پانزدهمی بیش از ۳۷٫۹ میلیون دلار (۱۴۲ میلیارد تومان) قیمت دارد. ۹ اتاق خواب، یک استخر و منطقه اسب سواری از جمله امکانات آن به شمار می روند.

لوکس ترین خانه های جهان

ترکیه : این عمارت از لوکس ترین خانه های جهان  ۲۳ اتاق خوابه در دهانه تنگه بسفر در شهر استانبول قرار گرفته است. بنای یاد شده در اواسط قرن نوزدهم توسط ژنرال سابق عثمانی ساخته شده است. این خانه در حال حاضر ۹۵ میلیون دلار (۳۵۶ میلیارد تومان) قیمت دارد.

لوکس ترین خانه های جهان

یونان : این عمارت از لوکس ترین خانه های جهان ۷ اتاق خوابه در آرگولیس، از طریق سه ساحل به صورت اختصاصی به آب های شفاف خلیج سارونیک دسترسی دارد. این خانه ۲۱٫۳ میلیون دلار (۸۰ میلیارد تومان) قیمت گذاری شده است.

لوکس ترین خانه های جهان

ایرلند : در مرکز این عمارت از لوکس ترین خانه های جهان ۲۰۲۳ هکتاری ساختمانی متعلق به قرن ۱۸ به چشم می خورد. شما با پرداخت ۲۹٫۹ میلیون دلار (۱۱۲ میلیارد تومان)، تمام زمین ها، خانه و ۷ ساختمان دیگر را در اختیار خواهید داشت.

لوکس ترین خانه های جهان

ایتالیا : این خانه از لوکس ترین خانه های جهان که زمانی محل اقامت دوک بزرگ توسکانی بوده، اکنون ۶۹٫۲ میلیون دلار (۲۶۰ میلیارد تومان) قیمت گذاری شده است.

لوکس ترین خانه های جهان

آمریکا : به جرات می توان گفت که در ایالات متحده خانه ای لوکس تر از این عمارت ۲۵۰ میلیون دلاری (۹۳۸ میلیارد تومان) وجود ندارد. خانه بل ایر بیش از ۱۲ اتاق خواب بزرگ، ۲۱ حمام، سه آشپزخانه، ۵ کافه، یک استخر بزرگ و سالن بولینگ را درون خود جای داده است.

لوکس ترین خانه های جهان

هند : این ویلا از لوکس ترین خانه های جهان که در کشور هند قرار گرفته، ۲۹٫۸ میلیون دلار (۱۱۲ میلیارد تومان) قیمت دارد و درون آن ۵ عدد اتاق خواب دیده می شود. کف های سنگ مرمر، بخش خدمه، ورودی مدور و استخر، از دیگر ویژگی های خانه هستند.

لوکس ترین خانه های جهان

مکزیک : در میان منطقه طبیعی حفاظت شده یونسکو، ساختمانی لوکس به چشم می خورد که با صدها هکتار زمین سرسبز احاطه شده است. این عمارت ۳۰ میلیون دلاری (۱۱۲ میلیارد تومان) ۱۳ اتاق خواب دارد که در ۵ ویلا پخش شده اند.

لوکس ترین خانه های جهان

موناکو : این پنت هاوس از لوکس ترین خانه های جهان  ۵۵٫۴ میلیون دلاری (۲۰۸ میلیارد تومان) ۴ عدد اتاق خواب دارد و در آن گاردن روفی بسیار بزرگ دیده می شود.

لوکس ترین خانه های جهان

فیلیپین : این بنا از لوکس ترین خانه های جهان در یکی از زیباترین جزایر فیلیپین ساخته شده و بخشی از مجموعه اقامتی آمانپولو به شمار می رود. شما می توانید با پرداخت ۱۲ میلیون دلار (۴۵ میلیون دلار) این خانه زیبا را خریداری نمایید.

لوکس ترین خانه های جهان

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*