مجسمه های مینیاتوری

مجسمه های مینیاتوری و نوستالژیک ساخته شده توسط هنرمند روسی

تصاویری از مجسمه های نوستالژیک و مینیاتوری که نشان از سبک خلاقانه  اولگا موتینا ، سازنده این آثار دارد را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این هنرمند روسی از کودکی به ساخت مجسمه در ابعاد کوچک علاقمند بوده و اینک آثارش طرفداران زیادی پیدا کرده اند . در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.
«اولگا موتینا» هنرمند نوستالژیک کاری است که با ظرافت و دقت فراوان مجسمه های مینیاتوری می سازد وی در این مجسمه های مینیاتوری تمام جزئیات موجود را رعایت کرده و چیزی را از قلم نمی اندازد. این هنرمند روسی از همان دوران کودکی با مجسمه های کوچک آشنایی داشت چرا که در آن دوران تمام اوقات فراغتش را به ساخت خانه و وسایل خانه در اندازه های کوچک می پرداخت و الان به یکی از بهترین های این عرصه تبدیل شده است شاید دلیل اینکه دیرتر توانسته شکوفا شود عدم توجه اطرافیان وی به استعداد ها و مهارت های او بوده است؛ چیزی که الان دیگر به چشم نمی آید و به خلق آثاری پرداخته که برای اهل هنر ارزشمند است.

هنر مجسمه های مینیاتوری راهی مناسب برای بیان و اشاعه فرهنگ و اندیشه انسانی است. مجسمه سازی یکی از تخصصی ترین شاخه ی هنر های تجسمی بوده و در این هنر، تنها داشتن علاقه، استعداد و پشتکار کافی نیست و شما به دانش های تخصصی همچون شناخت مواد و متریال، ترکیبات مواد، آشنایی با ابزار و لوازم و همچنین تکنیک های طراحی و ساخت نیاز دارید. یکی از مزایای ساخت مجسمه های کوچک این است که شما نیاز به فضای زیاد و یا کارگاهی ندارید و همچنین به دلیل استفاده کمتر از هر متریالی، کم هزینه نیز می باشد. در این هنر تکنیکی، هر چه مواد مرغوب‌تر و بهتری در اختیار مجسمه‌ساز باشد، اثر با ارزش‌تر و ماندگارتری خلق می‌شود.

باهم در خانه عکس تصاویری از مجسمه های مینیاتوری و نوستالژیک را تماشا می کنیم .

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*