مرد 60 ساله فرانسوی که مدل شد

مرد 60 ساله فرانسوی بعد از ریش گذاشتن مدل شد.این پیر مرد فرانسوی خوش شانس و خوش تیپ در رشته حقوق تحصیل کرده است اما بیش تر از راه فیلم و تبلیغات کسب در آمد دارد .برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

فیلیپ دوما مردی که حالا در سن 60 سالگی تازه مدل شده است داستان زندگی خود را این چنین بیان می کند : من در آوریل سال 2015 بنا به دلایل شخصی یک کار جدید را آغاز کردم و برای لذت بردن از آن تصمیم گرفتن ریش خودم را بصورت پریشان و نامنظم بلند کنم بعد از آن دیدم که این فرم جدید صورت من برای بسیاری از مردم مورد پسند است . بسیاری از مردم در مکان های مختلف به من گفتند که با این ریش ها شما ظاهر بسیار جذابی دارید.

تحسین شدن من توسط مردم چندین بار اتفاق افتاد و سپس من مصمم شدم تا کار مدلینگ شدنم را آغاز کنم . من بصورت حرفه ای شیوه لباس پوشیدن ، راه رفتن  و ژست گرفتن مدل های حرفه ای را برای خودم مورد بررسی قرار دادم و به مرور زمان توجه بسیاری از سازمان ها به من جلب و پیشنهادات کاری خوبی برای مدلینگ دریافت کردم .

فیلیپ دوما همچنین اضافه کرد که من کار مدلینگ را بسیار دوست دارم و به آن عشق می ورزم و مهم تر از آن اینکه از انجام کار مدلینگ بسیار لذت می برم .

فیلیپ دوما حالا یکی از موفق ترین و بهترین مدل های کمپانی هایی مثل شنل اس. ای( Chanel )  و کریستین دیور اس. آ (Dior ) است . کار کردن در این کمپانی ها برای بسیاری از جوانان یک آرزوی غیر قابل دسترس به شمار می آید و او حالا در سن 60 سالگی توانسته تا در کمپانی های بزرگ به عنوان مدل کار کند .

با هم در خانه عکس تصاویری از مرد 60 ساله فرانسوی که  بعد از ریش گذاشتن مدل شد را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*