چرت زدن

وقتی ریچارد برانسون مچ کارمندش را در حال چرت زدن می گیرد

وقتی ریچارد برانسون مچ کارمندش را در حال چرت زدن می گیرد نه او را اخراج می کند و نه جریمه ای برای او در نظر می گیرد  . ریچارد برانسون فقط یک عکس یادگاری با کارمندش می گیرد و خیلی آسان آن را در فضای مجازی منتشر می کند . فتوشاپ عکس های او شاید از هر جریمه ای برای این کارمند سنگین تر باشد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

سِر ریچارد برانسون 66 ساله یک سرمایه‌گذار و  کارآفرین بریتانیایی است او رئیس و بنیان گذار گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده است.نخستین سرمایه گذاری برانسون در ۱۶ سالگی در یک مجله به نام دانش آموز  بود. برپایهٔ فهرست ثروتمندترین افراد جهان در مجلهٔ فوربز در سال ۲۰۱۲، برانسون چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی بوده است. برآورد شده است که در سال ۲۰۱۲ ثروت او ۴٫۶ میلیارد دلار  بوده است.

حالا بعد از خواندن بیوگرافی مختصری از ریچارد برانسون می توانید حدس بزنید که او در این سن و سال و با  داشتن چنین ثروتی خیلی هم برایش مهم نیست که یکی از کارمندان او در یکی از 400 شرکتش در سراسر جهان چرت کوتاهی در هنگام کار زده است و جالب است بدانید او بعد از دیدن این کارمند هنگام چرت زدن بدون اینکه او را بیدار کند یک عکس یادگاری با او گرفته و آن را در اینترنت منتشر کرده است .

 ریچارد برانسون بعد از منتشر کردن این عکس  روی بلاگ شرکتش نوشت که من این مرد را در حال خوابیدن در هنگام کار شکار کردم .او همچنین  اضافه کرد که از او عصبانی نیستم چون در حال آماده به کار بود .

آقای برانسون فقط برای اینکه سری به شرکتش در استرالیا بزند بدون هماهنگی قبلی وارد این شرکت شد و در بدو ورود با این صحنه مواجه شد و همانطور که می بینید در حالی که لبخند به لب دارد با این کارمند جوان عکس گرفت .

بعد از انتشار عکس های  ریچارد برانسون با این کارمندش بسیاری از فتوشاپ کاران حرفه ای و آماتور دست به کار شده و روی این عکس ویرایش های جالب و خنده داری را انجام دادند . کمی قبل تر هم داشتیم که چگونه این افراد عکس های مدیری که فقط یک بار چُرت زد را فتوشاپ کردند . اما این بار قضیه برعکس است .

با هم تصاویر فتوشاپ شده از  ریچارد برانسون با کارمندش در حال چرت زدن را در خانه عکس تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*