پوکهان اختراع جدید ژاپنی برای راحت‌تر بازی کردن پوکمون گو

پوکهان اختراع جدید ژاپنی برای راحت‌تر بازی کردن پوکمون گو . همانطور که می دانید در هر لحظه به کاربران بازی پوکمون گو اضافه می شود . این بازی همه رکورد های مربوط به بازی های تلفن همراه را  را جابه جا کرده و حالا تعدادی از جوانان ژاپنی برای راحت تر بازی کردن پوکمون گو دست به کار شده و وسیله ای را اختراع کرده اند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

این بازی، از اطلاعات منطقه جغرافیایی که در آن قرار دارید و قابلیتهای دوربین تلفن همراهتان استفاده می‌کند تا موجوداتی را که «پوکمون» نامیده می‌شوند، روی صفحه نمایش گوشی تلفن همراهتان خلق کند. به این ترتیب مکان جغرافیایی که در آن هستید، تبدیل به مکان بازی و رقابت پوکمون‌ها می‌شود.

هدف در این بازی این است که تا جای امکان پوکمون‌های بیشتری را جمع کرد و سپس قدرتشان را افزایش داد. برای پیدا کردن و شکار پوکمون‌های پنهان شده، باید دوربین گوشی تلفن را فعال کنید، در دنیای واقعی بگردید و همان‌طور که راه می‌روید، برای پوکمون‌ها گوی یا پوکبال (poke ball) بفرستید.

برای «شکار» پوکمون‌ها که در محیط اطراف کاربر پنهان شده‌اند، کاربر مجبور است که دوربین گوشی موبایل خود را فعال کند و در محیط اطراف خود راه برود و پس از پیدا کردن یک پوکمون، گوی مخصوص بازی را به سمت آن پرتاب کند.

نوع دیگر اماکن ثابت در این بازی باشگاه ها هستند. درواقع جیم یا باشگاه یک مکان حقیقی است که افراد در آنجا جمع شده و مبارزه می‌کنند تا منطقه را تحت کنترل خود بگیرند.

از آنجا که ممکن است که در منطقه جغرافیایی شما، کاربران دیگری نیز حضور داشته باشند، ممکن است علاوه بر شما افراد دیگری نیز به دنبال شکار پوکمون باشند. به همین دلیل سرعت عمل در این بازی مهم است.

خب همانطور که می بینید استفاده کردن  از این بازی نیازمند این است که کاربر همیشه گوشی را در دست بگیرد و به این طرف و آن طرف حرکت کند . وسیله ای که گروهی از گیمر های جوان این بازی درست کرده اند کمک می کند تا شما در هنگام راه رفتن انرژی کمتری به کار ببرید و همچنین حواستان بیشتر به محیط اطرافتان باشد. این وسیله به راحت‌تر بازی کردن پوکمون گو کمک زیادی می کند .

فقط کافیست گوشی را در درون گیره های دستگاه قرار دهید و آن را به گردنتان آویزان کنید . در این صورت بازی کردن برای شما راحت تر و همچنین امن تر خواهد شد چراکه میدان دید شما افزایش پیدا کرده و همچنین دست های شما در در هر لحظه درگیر گوشی نیست . حتی می توانید در هنگام بازی به کارهای دیگر خود بپردازید و هر جا از مسیر که پوکمون‌ها را دیدید آن را شکار کنید .البته هنوز هم مشکل پایین نگه داشتن گردن در هنگام کار با گوشی وجود دارد.

با هم در خانه عکس تصاویری از پوکهان اختراع جدید ژاپنی برای راحت‌تر بازی کردن پوکمون گو  را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*