چادری با امکانات هتل پنج ستاره
چادری با امکانات هتل پنج ستاره

چادر مسافرتی با امکانات هتل پنج ستاره ؟!

چادر مسافرتی با امکانات هتل پنج ستاره در حالی توسط یک تولید میذشود که این چادر با ساختاری مجلل برای افراد اهل گشت و گذار در طبیعت طراحی شده تا زمانیکه در تعطیلات و مسافرت به سر می‌برید همیشه در جستجوی مکانی آرام و راحت هستید. یکی از لوازم ضروری هنگام گردش در طبیعت چادر است. حال گروه چادرهای اتوماتیک چادری ۵ ستاره با ساختاری مجلل برای افراد اهل تفریح در طبیعت ارائه کرده است.

معمار مدرنیست هری گسنر چادر اتوماتیک با قدرت انرژی خورشیدی با سیستم مدیریتی فوق‌العاده و بدون آسیب به محیط زیست را طراحی کرده است.

این چادر مجلل قابل حمل دارای دو بخش ۷۰۰ و ۱۰۰۰ فوت مربعی است. هر دو قسمت چادر ساخته شده مجهز به کف چوبی با ارزش و پوششی با فناوری بالا است و پارچه مات مقاوم به کپک و پوسیدگی دارد. این چادر اتومات در برابر توفان با قدرت ۹۰ مایل در ساعت و برف سنگین انباشته شده به میزان ۳۰ پوند در هر فوت مربع مقاومت دارد.

فضای پیشینه آن دارای ساختار کف چوبی با سقف بلند و تمامی تجهیزات مورد نیاز برای زندگی راحت است. پانل‌های خورشیدی، الکتریسیته مورد نیاز لامپ‌ها، تصفیه آب و سیستم کمپوست را تامین می‌کنند، همچنین پانل‌های خورشیدی گرم ساز آب موجب گرم شدن آب مورد نیاز حمام و سینک ظرفشویی می‌شوند. سیستم تصفیه، آب مصرفی را بعد از حمام و استفاده در سینک دوباره به زمین برمی‌گرداند.

با هم در خانه عکس تصاویری از این چادر شگفت انگیز را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*