گربه های اسموتی جذاب در مقابل دوربین

ژست دیدنی گربه‌‌ اسموتی مقابل دوربین عکاسان

قبل از توضیح در مورد ژست دیدنی گربه‌ اسموتی مقابل دوربین عکاسان باید گفت که اسموتی در حقیقت یک نوشیدنی مخلوط ، از میوه های تازه است. اگر در گوگل کلماتی مانند “اسموتی و گربه” را مورد جستوجو قرار دهید نتایج نامرتبطی با موضوع گربه  را خواهید یافت.با اطلاع ار جزئیات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

اما گربه اسموتی یا به انگلیسی Smoothiecat نام مستعار یک گونه گربه بریتانیایی است که دارای موهای بلند با رنگ طلایی است گربه های اسموتی  زیبا و جذاب هستند .در ادامه تعدادی از عکس های این گربه که در ژست گرفتن مقابل دوربین بسیار حرفه ایست را برای شما کاربران گرامی سایت آماده کرده ایم.

برای اثبات خوش عکس بودن و از همه مهمتر علاقه نشان دادن گربه های اسموتی به دوربین عکاسان، فقط کافیست تا یک دوربین را جلو یکی از این گربه های باهوش بگیرید، خواهید دید که خیلی زود یک ژست فتوژنیک بسیار جالب  از خود نشان می دهد.

همانطور که در عکس ها قابل مشاهده است، اسموتی به خوبی می داند که چطور باید در مقابل دوربین ژست های جالبی از خود بگیرد. بنابراین این امر باعث شده است که از هر زاویه ای از گربه های اسموتی عکس گرفته شود یک جذابیت ویژه ای دارند و این یکی از نکاتی است که گربه های اسموتی را از سایر هم نوعان خودش متمایر می کند.

به همین دلیل یک پیج به همین نام در شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش 150 هزار دنبال کننده وجود دارد و ادمین این پیج به عنوان یک توصیه به مردم می گوید: گاهی فقط کافیست که یک گربه اسموتی در زندگی شما وجود داشته باشد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*