سندروم دان

کاهش برجستگی بیماری سندروم دان در تصاویر خلاقانه یک پدر هنرمند !

کاهش برجستگی بیماری سندروم دان در تصاویر فرزندان یک پدر خلاق از آن جهت اهمیت دارد که هر بیننده با تماشای این تصاویر کمتر به بیماری افراد در تصویر توجه کرده و بیشتر به نبوغ و خلاقیت به کار رفته در ثبت این تصاویر دقت می کند. در این میان آلن پدر کودکی است که دارای بیماری سندروم دان است و با خلاقیت خود تصاویری را از وی به ثبت رسانده که برتماشایی بودنش، خلاقانه نیز هست. در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

آلن لارنس و همسرش بعد از مدت کوتاهی که از تولد فرزندشان گذشت متوجه شدند که او یک جفت کروموزوم اضافی دارد و این یعنی فرزند آنها به بیماری سندروم دان مبتلا است . آلن در مورد وضعیت زندگی خود در آن زمان این چنین توضیح می دهد : ما کاملا با این بیماری آشنایی نداشتیم اما با مطالعه برخی کتاب ها و مقالات به این نتیجه رسیدیم که این بیماری علاجی ندارد . اما ما تصمیم گرفتیم که عدم درمان این بیماری را باور نکنیم بسیاری از آدم های دور و اطراف ما برای خانواده ما احساس ترحم داشتند و ما هم به دلیل درک نکردن این هدیه الهی برای آنها احساس خوبی نداریم.

ویل از زمانی که یاد گرفت روی شکم خود دراز بکشد عاشق پرواز کردن بود او دست و پای خود را به گونه ای تکان می داد که انگار در روی هوا در حال پرواز است و همینطور که بزرگتر شد علاقه بیشتری به پرواز نشان می داد .

آلن تصمیم گرفت که با فتوشاپ و ویرایش عکس های ویل پرواز را برای او تداعی کند .ویل با دیدن عکس های خودش که معلق روی هوا است بسیار شاد و خوشحال می شود در این عکس ها او به حالتی ژست گرفته که دارد پرواز می کند.

آلن به جز ویل  پدر شش فرزند دیگر است که همگی آنها سالم هستند . او عکاس و یک گرافیست بسیار موفق بوده  و در ماه های گذشته نیمی از در آمد خود را به سازمان های خیریه حمایتی از بیماران سندروم دان اهدا کرده است .

با هم در خانه عکس تصاویر عکس های خلاقانه پدری از فرزندش که سندروم دان دارد را  تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*