Barcelona

کفپوش‌های دیدنی و چشم‌نوار بناهای عمومی در بارسلونا !

کفپوش‌های دیدنی و چشم‌نوار بناهای عمومی در بارسلونا را اگر به عنوان الگویی زیبا در طراحی داخلی در نظر بگبربم، باید گفت که زمانی که به یک مغازه، رستوران، اداره و یا ساختمانی که وارد می‌شوید چقدر به کفپوش‌های آن دقت می‌کنید؟ تجربه نشان داده که استفاده از ذوق و هنر در ساخت یک ساختمان باعث می‌شود تا کسانی که به آن محل وارد می‌شوند احساس خوشایندی به آن‌ها دست دهد. گویا بارسلونا نیز محلی‌ست که می‌توان کفپوش‌های آن را مثال زد. با خانه عکس همراه شوید. بارسلونا

سباستین اِراس، یک عکاس آلمانی‌ست که با گشت و گذار در رستوران‌ها و ساختمان‌های بارسلونا، از کفپوش‌های آن‌ها عکس گرفته است. البته موضوعی که باعث شده این تصاویر نظر ما را جلب کنند، استعداد و هنر کاتالونیا در ساخت و ساز بوده و ظرافتی که باعث می‌شود ساده‌ترین‌ها به زیباترین‌ها تبدیل شوند.

عکاس خوش ذوق ما با رفتن به هتل‌ها، رستوران‌ها و بنا‌های زیبای موجود در بارسلونا، از کفپوش‌های آن‌ها عکس گرفته و یک کلکسیون زیبا از این تصاویر برایمان تهیه کرده است. جالب است بدانید عکس‌هایی که رنگ‌های شاد دارند متعلق به رستوران‌ها هستند و از نظر روانشناسی، استفاده از این رنگ‌ها باعث افزایش اشتها می‌گردد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*