گران ترین ساعت مچی دنیا

کمپانی Patek Philippe گران ترین ساعت مچی دنیا را معرفی کرد

کمپانی Patek Philippe گران ترین ساعت مچی دنیا را معرفی کرد. این ساعت که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است با فروش 11 میلیون دلاری لقب گران ترین ساعت دنیا را به خود اختصاص داده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس  همراه باشید .

در ابتدای این هفته کمپانی معروف Patek Philippe ساعتی به شماره مدل 1518 را به مزایده گذاشت 13 دقیقه از شروع مزایده گذشته بود که شخصی پیشنهاد 11 میلیون دلاری داد و ساعت را خریداری کرد. این مزایده در شهر ژنو و با همکاری بکس اند روسو برگزار شد که در آن گران ترین ساعت مچی دنیا معامله شد .

به جز این خریدار، 8 نفر دیگر نیز قیمت های نجومی برای رسیدن به این ساعت پیشنهاد دادند مزایده ادامه داشت تا اینکه دو نفر که بالاترین قیمت ها را پیشنهاد داده بودند همچنان قیمت های بیشتری برای سبقت گرفتن از هم ارائه می دادند. در این جدال تنگاتنگ در نهایت یکی از دو نفر کوتاه آمد و با سکوتش پیشنهاد شخص دیگری برنده شد.

پَتِک فیلیپ به شماره مدل ۱۵۱۸، در سال ۱۹۴۳ میلادی ساخته شده و امکاناتی همانند سیستم سنجش مسافت دارد. این ساعت برای مجموعه داران بسیار ارزشمند بوده و می تواند به جذب مشتری کمک کند. دلیل آن هم به تولید بسیار کم این ساعت هاست بطوریکه تنها تعداد 4 عدد از این ساعت تاکنون ساخته شده است مسلماً هر مجموعه ای که بتواند یکی از این ساعت ها را داشته باشد زبان زد عام و خاص خواهد شد.

نکته جالب اینجاست که تا قبل از این مدل، گران قیمت ترین ساعت مچی فروخته شده در دنیا، باز هم به شرکت سوئیسی پَتِک فیلیپ و مدل ۵۰۱۶ آن تعلق داشته که سال پیش با قیمت ۷٫۳ میلیون دلار به فروش رسید.

شرکت سوئیسی پتک فیلیپ یکی از معروف ترین کمپانی های تولید کننده ساعت های لوکس و البته گران قیمت است که به دلیل تولید محصولات درجه یک به «پادشاه ساعت ها» شناخته می شود. پتک فیلیپ (Patek Philipe) در سال ۱۸۵۲ میلادی در سوییس تاسیس گردید. این برند به تولید  پیچیده ترین ساعت های مچی مکانیکی در جهان می پردازد. همچنین این کمپانی به عنوان پیشتاز در صنعت تولید ساعت های مچی شناخته می شود که اختراع کرونوگراف به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای این برند به شمار می رود.

با هم در خانه عکس تصاویری از گران ترین ساعت مچی دنیا را تماشا می کنیم.

درباره

یک دیدگاه

  1. لقب پادشاه ساعت ها مناسب ترین عنوانی هست که باید به این شرکت سوییسی داده بشه

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*