راننده تاکسی 75 ساله متفاوت هندی !

تصاویری از راننده تاکسی 75 ساله که به مردم کمک می کند امروزه در شبکه های اجتماعی حسابی در حال دست به دست شدن است . ویجی تاکور که داستان زندگی غم انگیزی دارد بطور رایگان به مردمی که به او احتیاج دارند سرویس می دهد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

ویجی تاکور در بمبئی در کشور هندوستان زندگی می کند او در گذشته های بسیار دور یک مهندس بوده اما به یک باره کار خود را رها کرد و تبدیل به یک راننده تاکسی شده است . البته نه یک راننده معمولی او بطور رایگان فعالیت می کند و بیشتر هم از تاکسی خودش به عنوان آمبولانس استفاده می کند . او بیمارانی که نیاز فوری به آمبولانس دارند را به بیمارستان می رساند .

داستان زندگی ویجی تاکور و همسرش تا حدودی غم انگیز است . زمانی که همسر ویجی باردار بود در یک شب ناگهان درد شکم شدید احساس می کند آنها سریعا به بیرون از خانه می روند تا یک ماشین پیدا کنند و به بیمارستان بروند .اما هیچ ماشینی در دسترس نیست و تازمانی که آمبولانس به آنها برسد جنین آنها سقط شده و آنها فرزندشان را از دست می دهند . از آن زمان به بعد هم ویجی تاکور و همسرش دیگر بچه دار نمی شوند.

این اتفاق در زندگی ویجی تاثیر بسیار بزرگی گذاشت و باعث شد او کار خود را رها کرده و به سراغ رانندگی رود . حالا هر کسی که در بمبئی به کمک نیاز داشته باشد با او تماس می گیرد و ویجی تاکور خیلی زود خود را به آنها می رساند .

گروهی در هند نام و فعالیت او را در دنیای مجازی حسابی بر سر زبان ها انداخته اند. ویجی تاکور به این گروه گفت که فضای داخلی ماشینش را مطابق سلیقه او درست کنند . پووه شینگا هم طرح مورد نظر او را درون تاکسی اش پیاده کرد .

با هم در خانه عکس تصاویری از راننده تاکسی 75 ساله که به مردم کمک می کند  را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*