بهترین کشتی‌ های تفریحی

تصاویری از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان

تصاویری از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان را برای شما کاربران عزیز جمع آوری کرده ایم . استفاده از کشتی برای گردشگری یکی از مهیج ترین انتخاب ها برای گردشگران و علاقمندان به سفر محسوب می شود . اگر قصد سفر دارید شاید تماشای این تصاویر انتخاب شما را در مقصد و وسیله سفر تغییر دهد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با مخانه عکس همراه باشید .

بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان همگی یک ویژگی مشترک دارند و آن هم لوکس بودن آنها است . در این مطلب قصد داریم تا ده کشتی تفریحی منحصر بفرد و جذاب  را به شما معرفی کرده و ویژگی های هر کدام را باهم بررسی کنیم

1. کشتی Scenic’s Scenic Eclipse

این کشتی لوکس با ظرفیت ۲۲۸ مسافر از قطب شمال، قطب جنوب، مدیترانه و شمال اروپا عبور می‌کند. در کشتی Scenic’s Scenic Eclipse دو هلیکوپتر روی عرشه، زیردریایی ۷ نفره، کایاک، دوچرخه‌ های الکتریکی، استخر مسقف و فضای باز، آب معدنی، ۶ سالن غذاخوری، کابین‌ های تمام بالکن وجود دارد البته  امکانات رایگانی هم مانند اینترنت، خشک‌ شویی و سلف سرویس نیز در آن موجود است.این کشتی سفر دریایی خود را از استانبول به ونیز در ۳۱ آگوست ۲۰۱۸ آغاز می‌کند.

تصاویری از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان

2. کشتی P&O Cruises’ Pacific Explorer

این کشتی با ظرفیت ۱۹۹۸ بزرگترین کشتی موجود در تمام خطوط دریانوردی استرالیا تا به امروز است. کشتی P&O Cruises’ Pacific Explorer  دارای ۲ سرسره آبی، پارک آبی، طراحی مشابه با کشتی‌های Pacific Aria و Eden است پاسیفیک اکسپلورر از سیدنی شروع به سمت جزایر اقیانوس آرام حرکت می‌کند. زمان سفر بین ۳ تا ۱۲ روز متغیر است.

تصاویری از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان

3. کشتی Viking Ocean Cruises’ Viking Sun

جدیدترین کشتی شرکت کشتیرانی Viking Ocean Cruises و یکی از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان در دسامبر ۲۰۱۷ از میامی به استرالیا و نیوزلند می‌ رود. این ناوگان دریایی با ظرفیت ۹۳۰ مسافر برای کسانی که گردشگری فرهنگی برایشان اولویت دارد، طراحی شده است. کشتی Viking Ocean Cruises’ Viking Sun دارای دکور اسکاندیناویایی معاصر بوده و امکان گشت‌وگذار در ساحل را برای مسافران مهیا می کند.کشتی‌ های این کشتی‌ رانی در مدیترانه، بالتیک، کارائیب و شمال اروپا حرکت می‌کنند.

تصاویری از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان

4. کشتی Norwegian Cruise Line’s Norwegian Jewel

هنگامی که این کشتی در سال ۲۰۱۷ به استرالیا برسد، اولین بار خواهد بود که خطوط کشتیرانی NCL کشتی‌ای را برای یک فصل کامل کشتیرانی به اقیانوس می‌فرستد.کشتی Norwegian Cruise Line’s Norwegian Jewel  دارای ظرفیت ۲۳۷۶ نفر است ، عبور از مکزیکن ریورا، استرالیا و آسیا، بیش از ۱۶ کافه، ۱۵ سالن غذاخوری، ۲ استخر شنا و کشتی داخل کشتی ویژه.این کشتی ۱۵سفر دریایی اطراف نیوزلند و استرالیا در از ۱۲ نوامبر ۲۰۱۷ تا ۲۰ فوریه ۲۰۱۸ را پیشنهاد می‌دهد.

تصاویری از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان

5. کشتی Crystal Cruises’ Crystal Esprit

این کشتی ۶۲ نفره که از سیشل، پنین سولا عربی و آدریاتیک عبور می‌کند، طلایه‌دار جدیدترین کشتی ماجراجویی کریستال است، یعنی کشتی Crystal Endeavor که آگوست ۲۰۱۸ آماده به کار خواهد شد.کشتی Crystal Cruises’ Crystal Esprit دارای زیردریایی با ظرفیت ۳ سرنشین، ۴ انتخاب متفاوت برای غذا خوردن، ۲ کافه می باشد . کریستال اسپریت از دسامبر  تا ژانویه ۲۰۱۶ دبی را ترک می‌کند و سپس در مارس به سیشل بازمی‌گردد.

تصاویری از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان

6. کشتی Ponant’s L’Austral

در جولای ۲۰۱۷ برای اولین بار این کشتی ۲۶۴ نفره از کیمبرلی عبور خواهد کرد. کمپانی پونانت اکنون در حال ساخت ۴ کشتی اکتشافی جدید است که در آن‌ها برای اولین در جهان کافه‌های مشرف به منظره زیر دریا تعبیه خواهد شد. ۲ کشتی از ۴ کشتی در سال ۲۰۱۸ آماده دریانوردی خواهند بود.طراحی داخلی مدرن و شیک، ۹۰ درصد اتاق‌ها بالکن مخصوص دارند، استخر، آب معدنی، کافه، ۳ سالن غذاخوری، کتابخانه، تئاتر.این کشتی به مدت ۱۰شب خط سفر کیمبرلی را بین جولای و سپتامبر درمی‌ نوردد.

تصاویری از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان

7. کشتی تفریحی Royal Caribbean’s Ovation of the Seas

این کشتی که در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شده، بزرگترین و پیشرفته‌ ترین کشتی موجود برای سیاحت در آب‌های استرالیا است که ۴۱۸۰ نفر ظرفیت دارد.کشتی Royal Caribbean’s Ovation of the Seas دارای  شبیه‌ ساز چتر بازی و موج‌ سواری، کپسول تماشای منظره North Star، سرسرای تفریحی باشکوه، ۲۱رستوران و کافه، بالکن مجازی، کابین‌های خانوادگی می باشد .این کشتی ۶ دسامبر تا ۲۰ فوریه ۲۰۱۷ از سیدنی به سنگاپور می‌رود و ۷ دسامبر ۲۰۱۷ تا ۲۶ مارس ۲۰۱۸ دوباره به سیدنی باز می‌گردد.

تصاویری از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان

8. کشتی Carnival Cruise Line’s Carnival Vista

این کشتی که جدیدترین کشتی ناوگان بزرگ ۲۵ تایی کمپانی Carnival Cruise Line استو از بهترین کشتی‌ های تفریحی دنیا محسوب می شود . دارای بزرگترین فضای استراحت و غذا خوردن در فضای آزاد است. ساخت کشتی خواهرش، Carnival Horizon، برای مارس ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است.از ویژگی‌های Carnival Cruise Line’s Carnival Vista می توان به  بازی‌ ها و سرسره‌ های آبی، اولین تئاتر IMAX روی دریا، مناسب برای خانواده اشاره کرد. به مدت ۶تا ۸ شب در دریای کارائیب از میامی حرکت می‌کند.

تصاویری از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان

9. کشتی Seabourn’s Seabourn Encore

انکور جوان‌ ترین و لوکس‌ ترین کشتی موجود برای لذت بردن از آب‌های اطراف است. این کشتی ۶۰۴ نفره اندکی از ۳ نسخه‌ی مشابه‌ اش بزرگتر است؛ یک عرشه اضافی دارد و سوییت‌هایش دارای بالکن هستند، همچنین دارای تفریحگاه ‌‌‌آبی در انتهای کشتی و تعدادی رستوران است. بعد از کریسمس ۲۰۱۷ در سنگاپور  سیبورن انکور برای چندین سفر دریایی به سمت استرالیا حرکت می‌کند و در اواخر ۲۰۱۷ برای فصلی دیگر باز می‌گردد.

تصاویری از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان

10.کشتی MSC Cruises’ MSC Meraviglia

این کشتی که یکی از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان محصوب می شود  در مدیترانه دریانوردی می‌ کند و تعداد بیشتری مسافر (۵۷۰۰ ) نسبت به هر کشتی‌ ای که در اروپا تا به حال ساخته شده را با خود حمل می‌کند.کشتی MSC Cruises’ MSC Meraviglia دارای سیرک، بزرگترین باشگاه دریایی خصوصی ناوگان کشتیرانی، کابین‌ های قابل ارتباط به منظور آسایش خانواده‌ها است .این کشتی در خط سفر مدیترانه بین ۱ تا ۸ شب دریانوردی می‌کند.

تصاویری از بهترین کشتی‌ های تفریحی جهان

منبع : MihanPost

درباره

یک دیدگاه

  1. به نظر من کشتی شماره ۷ مناسب سفرهای دریایی طولانیه

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*