عمارت دونالد ترامپ

عمارت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا فلوریدای را تماشا کنید

حالا چند ماهی از آمدن  چهل و پنجمین رئیس جمهور منتخب آمریکا گذشته است و ما امروز قصد داریم عمارت دونالد ترامپ با نام مار ا لگو را به شما معرفی کنیم عمارتی مجلل و با شکوه که در تماشای آن شگفت زده خواهید شد

عمارت دونالد ترامپ ” مار ا لگو ” در سال ۱۹۸۵ میلادی با تمام وسایلش به صورت یکجا به ارزش 8 میلیون دلار خریداری شد . ترامپ در سال ۱۹۹۵ هم با تغییراتی در ساختمان، آن را به یک باشگاه ساحلی تبدیل کرد.دونالد ترامپ یکی از ثروتمندان موفق آمریکا است که بنابر گفته خودش ثروت امروز خود را مدیون شکست های قبلی می داند شکست هایی همانند ازدواج و یا دانشگاه .!

نمای بیرونی این ساختمان مجلل و عظیم به سبک بناهای اسپانیایی طراحی شده ولی دکوراسیون داخلی  این کاخ با شکوه به سبک معماری قرن هفدهم فرانسه و با کریستال و طلا پوشش داده شده است.هر آنچه که در این عمارت می بینید از روکش های طلاست. از سینک های طلا کاری شده که ارزش هر کدام برابر با 8 هزار پوند (388 میلیون تومان) بوده  تا شیرآلات و دستگیره هایی که همه از طلا ساخته شده اند.این کاخ به همراه باغ ها و زمین های چمن که عمارت را در خود جای داده اند نزدیک به 8 هکتار وسعت دارد.

جالب است بدانید که این بنای مجلل در ابتدا توسط خانم ماروری مریوِدِر پُست و با هزینه ای بالغ بر 7 میلیون دلار ساخته شد و در سال 1973 جهت جشن های دیپلماتیک آمریکا به دولت اهدا شد و پس از 7 سال بعد نیز به عنوان یک اثر تاریخی به ثبت رسید . در واقع مالک بعدی  و کنونی آن آقای ترامپ است که به گفته وی سالانه بیش از 3 میلیون دلار صرف هزینه های مربوط به نگهداری این بنای تاریخی می کند .

با هم در خانه عکس تصاویری از عمارت دونالد ترامپ  را تماشا می کنیم .

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*