مجسمه های سه بعدی دیجیتال
مجسمه های سه بعدی دیجیتال

مجسمه های سه بعدی دیجیتال که انگار واقعی هستند

مجسمه های سه بعدی دیجیتال که انگار واقعی به نظر می رسند ،این روزها در حالی در میان شبکه های اجتماعی به سرعت دست به دست می شوند که اصلا وجود خارجی نداشته و تنها طرح هایی مجازی هستند که توسط هنرمندانی خلاق ، خلق می شوند.

در این میان چاد نایت  Chad Knight که یک 3D آرتیست 41 ساله خلاق امریکایی است خالق بخشی از این مجسمه های سه بعدی دیجیتال است که مجسمه های سه بعدی دیجیتال و فوق العاده زیبای او در سرتاسر دنیای مجازی مردم را مجذوب خودش کرده است.

این در حالی است که بر خلاف ظاهر زیبا و چشم نواز این مجسمه های سه بعدی دیجیتال همگی مجازی هستند و در دنیای واقعی اصلا ساخته نشده اند.

چاد درباره خودش و مجسمه های سه بعدی دیجیتال ش می گوید :

با خلق مجسمه های سه بعدی دیجیتال من از نگاه مردم به یک هنرمند مفهومی شناخته می شوم  و البته دلیل اصلی من برای ساخت این مجسمه های هنری  ، ذهن فعال و پرهیجان من است چرا که این هنر به من اجازه می دهد تا من بتوانم خودم را به عنوان فرد کاملی بشناسم و البته بد نبیت بدانید که من ۱۶ سال به صورت حرفه ای اسکیت برد بازی می کردم و فکر می کنم که این ورزش باعث ایجاد این خلاقیت در من شد و اگر چه این روزها دیگر فرصتی برای انجام این بازی ندارم.

این در حالی است که اغلب مردم به کار های او به صورت نمادین نگاه می کنند و در این میان نیز نایت برا این عقیده است که آن ها حق دارند که کارهایش را نمادین جلوه دهند ، چرا که آثارش شبیه به یک مجله رمزنگاری شده است که می توان آن را با همه به اشتراک گذاشت.

با هم در خانه عکس تصاویری زیبا از مجسمه های سه بعدی دیجیتال این هنرمند خلاق را تماشا خواهیم کرد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*