اتوبوس‌های هوایی
اتوبوس‌های هوایی

اتوبوس‌های هوایی که بالاتر از ترافیک حرکت می کنند؟

اتوبوس‌های هوایی که بالاتر از ترافیک حرکت می کنند  راه نجات مردم چین از ترافیک های چندین کیلومتری است . سازمان حمل و نقل چین به تازگی از اتوبوس هایی رونمایی کرده که گیر کردن در ترافیک برایش بی معنا است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.
ترافیک های چندین کیلومتری در شهر های بزرگ چین یک معضل بزرگ برای مردم محسوب می شود . این ترافیک های بسیار طولانی حتی در سایت ویکی پدیا هم ثبت شده است و صفحه ای مخصوص برای آن نوشته شده.اما حالا مسئولان چینی با یک نوآوری بزرگ در حمل و نقل عمومی قصد دارند این معضل بزرگ را بصورت شگفت انگیزی از بین ببرند.

یک نگاهی به این تصاویر بیاندازید تا خودتان معنی شگفت انگیز را در این مسئله متوجه شوید. از این نوع شیوه حمل نقل باید با عنوان Transit Elevated Bus (TEB) حمل نقل اتوبوس هوایی یاد کرد . روشی که می تواند در آینده ای نزدیک در بسیاری از کشور هایی که با معضل ترافیک رو به رو هستند به کار گرفته شود .

این تصاویر مفهومی هستند و از آنها در نوزدهمین دوره  نمایشگاه “های تک” پکن رونمایی شده است .  اتوبوس‌های هوایی  گنجایش حمل و نقل برای 1200 مسافر را خواهند داشت و به معنای واقعی از بالای  ترافیک عبور می کنند . چیزی مانند دنده هوایی که همیشه در ترافیک به آن نیاز داریم .

 اتوبوس‌های هوایی  واقعا دارای یک ایده بسیار درخشان برای شهر های پر جمعیت و پر ترافیک هستند که می تواند مشکل  ترافیک را حل کرده و همچنین در کاهش آلودگی هوا موثر باشند .

اگر همه چیز خوب پیش برود ایده  اتوبوس‌های هوایی در سال آینده عملی خواهد شد و این اتوبوس ها وارد خیابان های شهر های پر ترافیک چین خواهند شد.

با هم در خانه عکس تصاویری از اتوبوس‌های هوایی که بالاتر از ترافیک حرکت می کنند  را مشاهده می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*