استفاده خلاقانه و کارآمد از وسایل قدیمی
استفاده خلاقانه و کارآمد از وسایل قدیمی

استفاده خلاقانه و کارآمد از وسایل قدیمی !

استفاده خلاقانه از وسایل قدیمی در که آشپزخانه یکی از جاهایی است که گاه و بیگاه شاهد حضور این نوع از وسایل است می تواند جذاب به نظر برسد. لوازمی که کم کم زمان بازنشستگی‌شان فرا رسیده و باید جای خود را به دیگری بسپارند. اما با اندکی کوشش و تلفیق آن با عنصر خلاقیت، می‌توان کاربردی کاملاً متفاوت برای آنها یافته و در عین حال ذوق و سلیقه‌ی خود را نیز به نمایش گذارد. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

اسباب و لوازم مختلفی که در طول روز با آنها سرو کار داریم، رفته رفته و به مرور زمان از بین رفته و غیر قابل استفاده می‌شوند. اینجا است که به خود می‌آییم و می‌بینیم که لوازم بی‌مصرف زیادی روی دست‌مان مانده است.  اولین راه خلاص شدن  از این وضعیت، دور ریختن آنها است. اما با کمی نوآوری و خلاقیت، می‌توان استفاده‌ای متفاوت برای آنها یافت.

ممکن است شما نیز این مثل را شنیده باشید، « نو که میاد به بازار، کهنه می‌شه دل آزار» اما شاید این کهنه‌ها آنقدرها هم دل آزار نشوند، اگر بتوان به سبک و سیاقی متفاوت عمری دوباره به آنها بخشید. زندگی در قالبی نو و با کاربردی جدید، که حتی نوع دیگری از زیبایی را  به این لوازم فرسوده و قدیمی می‌بخشد. کاربردی که چه بسا جالب‌تر از واقعیت وجودی این لوازم باشد.

در ادامه و همراه شما مروری خواهیم داشت بر شماری از خلاقیت‌هایی که دنیای رو به زوال وسایل بی استفاده‌ی آشپزخانه را به رنگ و لعابی متفاوت در آورده و تازگی دیگری به آن داده است.

شما به  اشیای قدیمی و بی‌مصرف منزل خود چه زندگی خواهید بخشید؟ آیا آنها را روانه‌ی سطل زباله می‌کنید؟ یا خیر، با صرف کمی وقت و کمی ابتکار، استفاده‌ای دیگر برای آنها پیدا می‌کنید؟ در کل نظر شما در مورد خلاقیت‌های این چنینی چیست؟

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*