ایده‌های خلاقانه عکاسی از کودک در هنگام خواب

ایده‌های عکاسی از کودک در هنگام خواب می تواند برای بسیاری از عکاسان و پدر و مادر ها بسیار جذاب باشد . در ادامه تعدادی از این ایده ها را که روی یک پسر و دختر دوقلو اجرا شده را برای شما ارائه خواهیم کرد . با خانه عکس همراه باشید.

در ابتدا باید بگویم که مادر بودن به هیچ وجه کار آسانی نیست به خصوص هنگامی که شما مادر دو بچه دوقلو باشید . با این حال یک مادر ژاپنی در اقدامی بسیار جالب پس از اینکه کودکان دو قلوی خود را می خوابانده از آنها به عنوان سوژه عکاسی استفاده کرده و ایده های جالبی را با آنها ساخته است . جالب اینجاست در تمام مدت  زمانی که مادر در حال ساخت صحنه و آماده سازی کادر عکاسی اش بوده کودکان او بیدار نشده اند .

در این عکس ها هر دو کودک در حالت خواب واقعی هستند همانطور که می بینید در هیچ کدام از عکس ها اثری از حالت خواب مصنوعی در چهره و یا طرز ژست گرفتن آنها وجود ندارد .طبق گفته این مادر هنرمند دو قلو ها همیشه با خوابیدن در ژست های غیر منتظره او را شگفت زده کرده اند .

مادر هم با الهام از همین مسئله هر بار سناریوها و موقعیت های متفاوتی در اطراف آنها حاضر می کرده . گاهی اوقات در حال مبارزه با یکدیگر هستند و گاهی هم در حال نجات دادن جان هم و در رخی عکس ها هم در حال دنیال کردن یک حرفه خاص مانند دی جی و یا تعمیر کاری اتومبیل هستند .

در کنار تمامی این حالات باید گفت که حالا آنها دارای خاطرات بسیار زیبایی از کودکی خود هستند که در آینده آنها را خوشحال خواهد کرد . از این ایده ها کمک گرفته و از کودکان خود عکاسی کنید روز هایی که با آنها خواهید ساخت دیگر هرگز تکرار نخواهند شد .

با هم در خانه عکس تصاویری از ایده‌های عکاسی از کودک در هنگام خواب را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*