لحظات بامزه حیوانات

بهترین های مسابقه تصاویر و لحظات بامزه حیوانات در طبیعت 2016 معرفی شدند

بهترین های مسابقه تصاویر و لحظات بامزه حیوانات در طبیعت 2016 معرفی شد این مسابقه هرساله با حضور بهترین عکاسان از سراسر دنیا برگزار می شود و هنرمندان آثار خود را برای شرکت در این رقابت هیجان انگیز ارسال می کنند. امسال نیز با پایان این مسابقه، آثار منتخب معرفی شدند. برای مشاهده تصاویر توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس  همراه باشید .

طبیعت هر لحظه و هر روز صحنه های زیبا و شگفت انگیزی را پیشکش چشمان ما می کنند. کره خاکی که ما در آن نفس می کشیم، مملو از مکان ها زیبا و بی نظیر است که می توانند تفکر و نگرش ما را تحت تاثیر قرار دهند.ما انسان ها جزئی از طبیعت هستیم پس احترام به طبیعت یعنی احترام به خودمان؛ احترام به طبیعت از شناخت طبیعت آغاز می شود و به عشق و محبتی می رسد که جاودانه است هر آن چه که در وجود ما انسان هاست در طبیعت نیز جریان دارد.

هنر عکاسی و به نمایش گذاشتن زیبایی های طبیعت بی ادعا، یکی از کمترین کارهایی است که ما می توانیم در مقابل تمام شکوه و الطاف آن تقدیم او کنیم. حیوانات جزئی از این زیبایی هستند. پس با احترام به حیوانات و رعایت حقوق آنان می بایست به حفظ اکوسیستم کمک کنیم.

نکته جالب اینجاست که در مغز حیوانات هم شاخص هایی برای درک زیبایی به ویژه در مورد انتخاب جفت وجود دارد که در روند تکاملی آنها نقشی اساسی ایفا می کند. بهای زیبا نبودن در حیوانات بسیار سنگین تر از انسان هاست.

در دنیای انسان ها تلاش برای زیباتر بودن یک دغدغه فرعی است و زیبایی جایگاهی در میان نیاز های اصلی انسان ندارد. ولی در دنیای حیوانات زیبا نبودن گناهی نابخشودنی است!

برای این مسابقه عکاسی که هر ساله برگزار می شود عکاسان حرفه ای از سراسر جهان بیش از 2200 عکس ارسال کرده اند که کمتیه داوران عکس های زیر را به عنوان بهترین عکس ها معرفی کرده اند .

با هم در خانه عکس بهترین های مسابقه تصاویر و لحظات بامزه حیوانات در طبیعت 2016  را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*