دوربین Tiny1

تجربه عکاسی نجومی با دوربین خارق العاده Tiny1

نگاهی به دوربین Tiny1 ارزان قیمت مخصوص عکاسی نجومی نشان می دهد که هنوز کمپانی هایی هستند که برای علاقه مندان به عکاسی نجومی بتوانند دوربین هایی با قابلیت خاص عکاسی این حوزه تولید و در اختیار علاقه مندانش قرار دهند. که در این میان دوربین – تاینی وان – مشاهده اجرام آسمانی tiny1 دستگاهی است که نسبت به سایر دوربین های نجومی، بسیار ارزان قیمت تر بوده و راهی آسان برای استفاده را در اختیارتان قرار می دهد. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

دوربین Tiny1 (تاینی ۱) دوست دار جیب شما و همچنین دوربینی جمع و جور است! ابعاد آن ۱۱۳ در ۶۹ در ۲۲ میلی متر بوده و ظاهری ساده و قابل حمل دارد. پوشش تاینی ۱ از جنش آلومینومی است که در ساخت هواپیما استفاده می شود در نتیجه علاوه بر آن که بدنه ای زیبا و براق خواهد داشت، می تواند سبب کاهش نویز حرارتی نیز بشود.
دوربین Tiny1 مجهز به سنسور ۴MP و همچنین الگوریتم کاهش اختلال پیشرفته است. وجود نقشه های از پیش ذخیره شده در دوربین سبب می شود راحتی بیشتری در یافتن مکان ستاره ها و عکس برداری از آن ها داشته باشید. همچنین لنز های موجود در بازار به راحتی می توانند به تاینی ۱ متصل شده و بسته به خواست شما کیفیت عکس برداری را بالا ببرند.
برخورداری دستگاه از مدل عکاسی در روز سبب شده تا بتوان از آن به عنوان یک دوربین دیجیتال معمولی نیز استفاده کرد. سیستم وای فای دوربین امکان اتصال به گوشی همراه شما برای انتقال عکس ها و یا کنترل از راه دور را فراهم کرده و بد نیست بدانید که دوربین خارق العاده تاینی ۱ قیمتی معادل ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد .

با هم در خانه عکس تصاویری از دوربین Tiny1 و عکس های تهیه شده نجومی از آن را تماشا خواهیم کرد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*