دانمارک

تجربه چشم انداز زیبای دریا با پلی بی انتها در دانمارک

تجربه چشم انداز زیبای دریا، با پلی بی انتها در دانمارک این امکان را به مردم می دهد تا تفاوت های بین زندگی شهری و آرامش دریا درک کنند و از دیدن دریا لذت ببرند. این پل در شهر آرهوس، دومین شهر بزرگ دانمارک قرار دارد. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه  با خانه عکس  همراه باشید.
دانمارک یکی از زیباترین کشور های دنیاست که جاذبه های آن هر ساله گردشگران زیادی را به این کشور می کشاند. شرکت «Gjøde & Povlsgaard» در سال 2015 این پل را برای جشنواره مجسمه سازی کنار دریا طراحی کرده بود. شکل این پل دایره ای بوده و قطر آن 61 متر است. پل در ساحل به شکلی قرار گرفته است که با یک دور زدن روی آن می توان تا 60 متری سطح دریا رفت و زیبایی های آن را از نزدیک لمس کرد.

پایه های این پل در آب قرار گرفته اند تا پل را بالاتر از آب نگهدارند و امکان تماشای دریا را به خوبی برای علاقمندان فراهم سازند. ستون های پل از جنس فولاد هستند البته با توجه به جمعیتی زیادی که روی این پل رفت آمد می کنند قطعا استفاده از فولاد ضروری است. اما سطح پل از جنس چوب است. این پل به مردم کمک می کند تا شگفتی های دریا را بهتر تجربه کنند اما با توجه به شکل دایره ای اش مردم را به هیج جا نمی برد بلکه به جای اولشان برمی گرداند.

طراح این پل معنقد است که هرگاه شما روی این پل راه بروید تغییر چشم انداز را در یک ترکیب پانورامای بی پایان حس می کنید و البته همزمان با افراد دیگر می توانید وارد تعامل اجتماعی شوید. این پل به اسکله ای ختم می شود که در گذشته مردم از آن برای رسیدن به کشتی های بخار استفاده می کردند تا در آن ها استراحت کنند و لذت ببرند. قرارگیری پاویلیون تاریخی وارنا در تپ های بالای ساحل منظره ای شگفت انگیز و محبوب را برای تماشاگران به ارمغان آورده است.  پل بی انتها ارتباط تاریخی بین این مکان را دوباره برقرار می کند و پرسپکتیو جدیدی در ارتباط بین شهر و مناظر اطراف ارائه می دهد.

آدمی ریشه در خاک و طبیعت زیبا دارد آنانی که پاکروانند نسیم دل انگیز این زیبایی اند و به همین دلیل طبیعت زیبا آدمیان را در گذر زندگی همواره شاداب و جوان نگاه می دارد. تاثیرات طبیعت تا بدان حد است که با تغییر فصل های سال نیز جسم و روان انسان دچار تغییر می شود. آسمان آبی، زمین سبز، گل‌های رنگارنگ و شکوفه‌های زیبا ، و دریای دوست داشتنی هر یک به تنهایی می ‌توانند تاثیرات مطلوبی بر روح و حتی جسم انسان بگذارند و او را از تمام مشغله ها رها سازند.

با هم در خانه عکس تصاویری از چشم انداز زیبای دریا با پلی بی انتها در دانمارک را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*