تصاویری از آشیانه پرنده روی ماشین پلیس

تصاویری از آشیانه پرنده روی ماشین پلیس در ایالت اوهایو را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم این تصاویر این روزها در بسیاری از شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن هستند . برای مشاهده تصاویر و توضیخات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

کبوتر ها در همه جای دنیا نماد صلح هستند این موجودات دوست داشتنی هر جایی که برایشان امن باشد خانه می سازند. فرقی نمی کند چه در جنگل و دشت باشد و چه در نزدیکی انسان ها  و یا  ماشین ها فقط کافیست احساس امنیت کنند تا خیلی زود و در عرض چند ساعت یک لانه مناسب برای خود بسازند .

کبوتر برای مردم در ایالت های ویسکانسین ، میشیگان و اوهایو در کشور آمریکا دارای احترام ویژه ای است . اما به نظر می رسد در ایالت اوهایو کبوتر احترام ویژه تری دارد.

یک کبوتر روی کاپوت یک ماشین پلیس در اوهایو لانه کرد و مامورین پلیس هم به جای اینکه این کبوتر را به جای دیگری منتقل کنند و یا اینکه خانه اش را خراب کنند برای کبوتر اوضاع را بهتر کرده اند. آنها به دور این ماشین یک نوار خطر کشیده اند به این معنا که کسی حق ندارد به ماشین نزدیک شود . آب و غذای کبوتر هم که تامین است . آنها حتی برای اینکه نور خورشید و یا باران به کبوتر آسیب نرساند از یک چتر برای ایجاد سر پناه بر روی لانه این کبوتر استفاده کرده اند .

سخنگوی پلیس منطقه در مورد این مسئله چنین توضیح داده است : ما پلیس هستیم و وظیفه ی ما حفاظت از جان هر کسی است . تفاوتی هم میان انسان و حیوان ندارد هر کسی که به کمک احتیاج داشته باشد . باید مورد حمایت ما قرار بگیرد . ما برای آسایش این پرنده باید چنین کاری انجام می دادیم .

با هم در خانه عکس تصاویری از آشیانه پرنده روی ماشین پلیس را مشاهده می کنیم.

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*