باغچه های شهری

تصاویری از باغچه های شهری در پاریس

تصاویری از باغچه های شهری در پاریس را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . قانون جدیدی در این شهر وضع شده که به هرکسی اجازه می دهد در حریم مغازه و یا آپارتمان خودش باغچه شهری بسازد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

همانطور که می دانید همیشه از پاریس به عنوان زیباترین شهر دنیا یاد شده است . اما حالا آنها قصد دارند در این شهر جاذبه های گردشگری بیشتری هم خلق کنند. در این قانون که به تازگی برای شهر پاریس به تصویب رسیده نه تنها به مردم اجازه ساخت باغچه درون فضای شهری در میان حریم خیابان را می دهد بلکه آنها را به این کار تشویق هم می کند.

البته در این قانون گفته شده که هر کس برای ساخت باغچه و کاشت گیاهان در محدوده های شهری اطراف خود باید ابتدا مجوزی سه ساله گرفته و سپس اقدام به کاشت کند . مجوز ها در این قانون سه ساله بوده و معمولا برای سبزیجات ، میوه ها ، گل و گیاهان خواهد بود .

بر اساس این لایحه تمامی گیاهان کاشته شده در این محیط ها باید با استفاده از روش های ارگانیک رشد کنند و این بدان معنا است که استفاده از هر نوع کود و یا آفت کش شیمیایی در باغچه های شهری غیرقانونی است .

مسئولین شهرداری شهر پاریس قصد دارند تا لل انتهای سال 2020 با کمک همین روش میزان فضای سبز شهری را تا صد هکتار اضافه کنند . این قانون باعث شده تا بسیاری از مردم و ساکنان مناطق مختلف پاریس به فکر ساخت باغچه های شهری در اطراف محل زندگی خود بیوفتند و همانطور که در انتهای این مطلب مشاهده می کنید باغچه های بسیار زیبایی هم ساخته اند .

با هم در خانه عکس تصاویری از باغچه های شهری در پاریس را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*