ترکیب گلدوزی با هنرخیابانی

تصاویری از ترکیب گلدوزی با تورهای سیمی خیابانی !

گلدوزی با تورهای سیمی در خیابان های مادرید اسپانیا  این روزها در حالی مورد توجه توریست ها و بخصوص کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که یک هنرمند خوش ذوق توانسته است با این خلاقیت حالب برای خود کلی طرفدار پیدا کند و در این میان نیز برای کمک به زیبا سازی محیط شهری ، مورد توجه مسئولین شهرداری مادرید نیز قرار بگیرد. در ادامه با خانه عکس همراه باشوید.

این هنرمند خوش ذوق که راکوئل رودریگو نام دارد با هنر گلدوزی البته در ابعاد بسیار بزرگش آمده تا فضای شهری را در مادرید اسپانیا تغییر دهد و البته زیباتر کند.

خالق گلدوزی با تورهای سیمی یعنی راکوئل رودریگو متولد شهر والنسیا در اسپانیا بوده و در اصل یک طراح حرفه ای است که پروژه های زیادی در خصوص زیباسازی محیط شهری انجام داده است که در این میان وی با گلدوزی با تورهای سیمی در کوچه ها و خیابان های شهر مادرید طرح هایی را پیاده میکند که در نوع خود دیدنی و قابل توجه و البته خاص هستند.

روش کار راکوئل به این صورت ات که وی برای اینکه بتواند طرح مورد نظر خود را روی دیوار ها ایجاد کند،در ابتدا باید یک توری فلزی را بر روی دیوار قرار دهد و سپس با کمک بند های رنگی طرح گل مورد نظر خود را روی این توری فلزی گلدوزی می کند.

در این میان رنگ این توری های فلزی نسبت به طرح انتخابی راکوئل برای هر منطقه متفاوت است و در حقیقت انجام هم طرح و انتخاب هر رنگ بایستی برای اجرا در محل مورد نظر هارمونی خاصی نسبت به زمینه دیوار داشته باشد.

البته در برخی موارد هم راکوئل کل طرح گلدوزی را روی طناب هایی ضخیم می بافد ، بعد این طناب ها هم به شکل همان توری های فلزی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و در نهایت کل کار بصورت رل شده در می آید و در جای مورد نظر  باز شده و نصب می شوند .

بنظر می رسد بازار پروژه های زیباسازی شهری در پایتخت اسپانیا یعنی مادرید حسابی گرم شده و مادریدی ها قصد دارند با خلاقیت  یک شهر بسیار زیبا برای خود بسازند .

با هم در خانه عکس تصاویری دیدنی  از ترکیب گلدوزی با هنرخیابانی را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*