خواب روزانه کارمندان ژاپنی

تصاویری از خواب روزانه کارمندان ژاپنی در مکان های عمومی !

خواب روزانه کارمندان ژاپنی در مکان های عمومی معضل جدیدی در این کشور است که با افزایش حجم کاری آن ها به وجود آمده است. این پدیده جدید خصوصا در شهر توکیو بسیار زیاد دیده می شود و این روزها مورد توجه رسانه و شبکه های اجتماعی نیز قرار گرفته است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس  همراه باشید .

اشتباه نکنید این افراد که شما در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد کارتن خواب یا بی خانمان نیستند آنها اکثرا کارمندان پایین رده ادارات شهر های مختلف ژاپن از جمله توکیو هستند.

جالب است بدانید که در ژاپن برای افراد یک قانون کلی وجود دارد و آن این است که

«هر جا رسیدی چرت بزن»

تفاوتی ندارد در خیابان باشند یا اتوبوس و مترو، کافیست تنها چند دقیقه وقت اضافه داشته باشند تا در هر وضعیتی که هستند چشمانشان را روی هم گذاشته و بخوابند .

جالب است به چهره هایشان نگاهی بیاندازید طوری خوابیده اند که خدایی نکرده بنظر می رسد قرار نیست هیچ وقت از خواب بیدار شوند .برای دیگر مردم ژاپن هم این مسئله کاملا حل شده است و بنظر می رسد آنها حال این کارمندان را به خوبی درک می کنند .

منتقدان اعتقاد دارند پدیده خوابیدن کارمندان در خیابان ها دو احتمال دارد اول اینکه کارمندان ژاپنی بسیار به کار خود وفا دار هستند و تمام انرژی خود را در محیط کار می گذارند بطوریکه پس از زمان کاری دیگر هیچ انرژی ندارند . دوم هم اینکه آنها بسیار ناکار آمد هستند چراکه مجبورند برای به پایان رساندن کار خود ساعات بیشتری را در اداره بمانند .

البته از این دو مورد وفاداری احتمال بیشتری دارد چراکه در ژاپن سیستم استخدام مادام العمر سرویس های خوبی به کارمندان داده می شود که آنها را به کار بیشتر تشویق می کند .در اینجا عکس هایی جمع آوری شده که از دید بسیاری شرم آور خوانده شده اند اما از دید من اینطور نیست .

با هم در خانه عکس تصاویری از خواب روزانه کارمندان ژاپنی در مکان های عمومی را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*