تصاویری از خیابان های اسپانیا در انعکاس گودال آب

تصاویری از خیابان های اسپانیا در انعکاس گودال آب را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم .این تصاویر توسط  گیدو گوتیرز رویز عکاس اسپانیایی تهیه شده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

آقای گیدو گوتیرز رویز Guido Gutierrez Ruiz می گوید : من عاشق به اشتراک گذاری عکس هایم با تمام جهان  هستم . او اهل شهر مادرید در کشور  اسپانیا است و تمام عکس هایش را با گوشی هوشمند نکسوس 5 Nexus اش  می گیرد .

او تصور می کند که با عکاسی در این روش جهان موازی را به تصویر می کشد !. جهان موازی یا واقعیت جایگزین فرضیه‌ای در بارهٔ وجود واقعیت‌های جداگانه در کنار واقعیت کنونی است. گروه خاصی از جهان‌های موازی مولتی‌ ورس نامیده می‌شود، اگرچه این اصطلاح نیز می‌تواند برای توصیف جهان‌های موازی که واقعیت را تشکیل می‌دهند مورد استفاده قرار گیرد. با وجود اینکه عبارت‌های جهان موازی و واقعیت جایگزین را می‌توان بیشتر جاها به جای هم به کار برد، گاهی اوقات واقعیت جایگزین به مفهوم ضمنی دیگری نیز اشاره دارد که حاکی از آن است که واقعیت بدیل دیگری از خود ماست. اصطلاح جهان‌های موازی عمومی‌تر است و معنای ضمنی رابطه یا عدم رابطه با جهان خود ما را در بر ندارد. جهان‌هایی که در آن‌ها بسیاری از قوانین طبیعت متفاوت هستند – برای مثال در آن هیچ محدودیت نسبیتی وجود ندارد و سرعت نور را می‌توان پشت سر گذاشت – را می‌توان در شمار جهان‌های موازی به حساب آورد ولی این‌ها واقعیت جایگزین نیستند. تعریف درست جهان‌های موازی در مکانیک کوانتومی به صورت «جهان‌هایی است که از یکدیگر تنها توسط یک رویداد کوانتومی جدا می‌شوند».

اکثر مردم در هر روز و در هر خیابانی  گودال های آب را می بینند اما هیچ اهمیتی به آنها نمی دهند . اما گیدو گوتیرز رویز دوست دارد که با کمک آنها از یک منظره جذاب در خیابان عکاسی کند .

این عکاس اسپانیایی پیش از این هم تصاویری را از خیابان‎های تورنتو در انعکاس گودال آب به اشتراک گذاشته بود. حالا به سراغ خیابان های کشور اسپانیا بخصوص مادرید رفته است .این بار گیدو  عکس گودال آبی را که تصویر از آن  گرفته را هم به تصویر کشیده . همانطور که میبینید گودال خاصی نیست ! پس شما هم می توانید با این ایده عکس های بسیار زیبایی بگیرید.

با هم در خانه عکس تصاویری از خیابان های اسپانیا در انعکاس گودال آب را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*