تصاویری از دوستی جونیپر و موس سگ و روباه دوست داشتنی

روباهی با نام Juniper که یک تخت خواب را با برف اشتباه گرفته بود حالا دوست صمیمی یک سگ به اسم Moose شده است .موس از نژاد استرالیایی است و از روز اولی که جونیپر وارد خانه شده از او حمایت می کند و در حقیقت سرپرستی او را به عهده دارد . برای مشاهده عکس ها و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

موس  طوری از جونیپر نگهداری می کند که به نظر می رسد یک پدر از دختر بچه اش در حال نگهداری است .آنها بسیار باهم صمیمی هستند همیشه باهم و در کنار هم غذا می خورند و حتی باهم می خوابند .

جونیپر بطور شگفت انگیزی علاقه زیادی به موس نشان می دهد و در هر لحظه کار هایی انجام می دهد که توجه موس را به خود جلب کند و او را به سمت خود بکشاند.

جسیکا صاحب این سگ و روباه است این تصاویر بسیار زیبا را هم او تهبه کرده جسیکا  از زمانی که جونیپر تنها پنج هفته داشت او را به خانه خود آورده بود .از آن زمان موس و جونیپر باهم دوستانی صمیمی شده اند.جسیکا می گوید در موارد بسیاری پیش آمده که وارد اتاق شدم و دیدم جونیپر با حالتی شاد روی موس لم داده .

اکثر روباه ها عادت دارند روی چیز هایی که صاحبشان هستند یا اینکه  خیلی به آن علاقه دارند می نشینند احتمالا جونیپر خود را مالک موس می داند چون در بسیاری از عکس های این دو جونیپر به حالتی که سوار بر موس است ژست گرفته .

با هم در خانه عکس تصاویری از دوستی موس  با جونیپر این دو سگ و روباه دوست داشتنی را  تماشا می کنیم.

 

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*